رسالت دانشگاهیان تاثیر گذاری در همه حوزه های اجتماعی

فرماندار دهلران گفت:اکتفای دانشگاه ها به تدریس صرف و پائین از نظر کمیت و کیفیت کافی نیست چرا که تاثیر گذاری در همه حوزه های اجتماعی رسالت دانشگاه است.

رسالت دانشگاهیان تاثیر گذاری در همه حوزه های اجتماعی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛ سید حسینعلی موسوی روز شنبه در آئین 16 آذر روز دانشجو در دهلران اعلام کرد: دانشگاه و دانشجویان سرمایه های بزرگ سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه هستند و باید بیش از پیش به نقش خود در حوزه های مختلف و به ویژه حوزه اجتماعی عمل کنند.

وی پویایی و انسجام را لازمه دانشگاه ها دانست و گفت:خروجی دانشگاه ها باید توسعه سیاسی،اقتصادی و امنیت پایدار به دنبال داشته باشد.

موسوی به عملکرد دولت تدبیر و امید و سرمایه گذاری در پروژه های مهم شهرستان اشاره و افزود: پروژه های خوبی در شهرستان با هدف توسعه، ایجاد کار و اشتغال و جلوگیری از مهاجرت برنامه ریزی و هدف گذاری شده است.

فرماندار دهلران پتروشیمی را از پروژه های تاثیر گذار این شهرستان عنوان کرد و گفت: برای این پروژه 73هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری شده که منجر به اشتغال یک هزار و 500 نفر در مقاطع مختلف خواهد شد و شهرستان دهلران را در مسیر توسعه اقتصادی قرار می دهد.

موسوی مرز چیلات را از دیگر ظرفیت های این شهرستان برشمرد و گفت:به همت دولت تدبیر و امید و با پیگیری مدیریت ارشد استان بحث توسعه زیر ساخت های این مرز در دستور کار است و امیدواریم در اربعین سال آینده چیلات راه اندازی شود.

موسوی با اشاره به عملیات2بانده کردن محور دهلران به اندیمشک و مهران گفت:اعتبار این پروژه 2 هزار میلیارد تومان بصورت فاینانس است که اجرای ان نقش مهمی در توسعه شهرستان دارد.

وی احداث نیروگاه برق 500 مگاواتی شهرستان را از دیگر اقدام های دولت در شهرستان دانست و گفت:200 مگاوات از این مقدار در شهرستان و 300 مگاوات نیز به کشورعراق صادر می شود و ظرف 2 ماه آینده شروع بکار می شود.

فرماندار دهلران از پیگیری ها برای جاده چمسرخ خبر داد و از همه صاحبنظران اندیشمندان در حوزه های مختلف خواست نظر و پیشنهاد های خود را برای توسعه شهرستان ارائه کنند.

انتهخای پیام/اس

آئین روز دانشجو در دهلران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.