موهبتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

بیمه رایگان منوط به آزمون وسع

مدیرعامل بیمه سلامت ایران گفت: افراد پس از گذراندن آزمون وسع به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت ایران قرار می‌گیرند.

ارائه خدمات بهداشتی با تعرفه دولتی  به بیمه‌شدگان رایگان سلامت/افراد پس از گذراندن آزمون وسع رایگان بیمه می شوندطاهر موهبتی مدیرعامل بیمه سلامت ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  اظهار کرد: بر اساس مصوبه مجلس و تبصره 17 افرادی که دارای بیمه سلامت رایگان هستند برای دریافت خدمات بهداشتی و درمانی می‌توانند در مراکز دولتی با استفاده از تعرفه دولتی مراجعه کنند.

 مدیرعامل بیمه سلامت ایران ادامه داد: افراد پس از گذراندن آزمون وسع به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت ایران قرار می گیرند و در تمام مراکز دولتی و خصوصی خدمات بهداشتی به آنها ارائه می شود.

وی بیان کرد: بنابر ابلاغیه‌ سازمان بیمه سلامت، دارندگان دفترچه بیمه سلامت رایگان می‌توانند با تعرفه دولتی در بخش خصوصی دانشگاه‌هایی که به طور کامل ظرفیت پذیرش بیماران در بخش دولتی برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی را ندارند، تحت درمان قرار گیرند.

 موهبتی افزود: بیمارانی که به وسیله پزشک در مراکز دولتی تجویز شده باشند،‌ می‌توانند در همه داروخانه‌های دولتی و خصوصی طرف قرارداد با بیمه سلامت،  خدمات دریافت کنند.

 وی یادآورشد: افراد تحت پوشش سازمان‌های بهزیستی و کمیته امداد و همچنین اقشار خاص و کارکنان دولت با دفترچه بیمه سلامت رایگان می‌توانند در مراکز دولتی و خصوصی خدمات بهداشتی دریافت کنند.

 

انتهای پیام/

شرایط  تحت پوشش قرار گرفتن افراد در بیمه رایگان سلامت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.