گزارشی از پشت صحنه «از یادها رفته»/ تولید سریال تاریخی شبکه پنج تا سال ۹۷ ادامه دارد + تصاویر

سریال «از یادها رفته‌» به کارگردانی بهرام بهرامیان برای پخش از شبکه پنج سیما تهیه می‌شود.

به گزارش خبرنگار  حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برای تهیه گزارش از پشت صحنه یکی از سریال‌های در حال ساخت به شهرک غزالی رفتم؛ شهرکی که کوچه پس کوچه های آن یادآور ساخت سریال های خاطره‌انگیز بسیاری است. حال شهرک غزالی میزبان سریال «از یادها رفته» است که تصویربرداری آن از مرداد ماه آغاز شده و در حال حاضر عوامل در شهرک سینمایی غزالی مشغول ادامه تصویربرداری هستند.

گزارشی از پشت صحنه «از یادها رفته»/ تولید سریال تا سال ۹۷ ادامه دارد

وقتی در شهرک سینمایی غزالی قدم می‌زنید با نگاه به هر بنا خاطره یکی از فیلم‌ها یا مجموعه‌ها و یک مقطع از تاریخ کشورمان برایتان زنده می‌شود؛ قدم زدن در شهرک غزالی آن هم روی سنگ‌فرش لذتبخش است.

با ورود به شهرک غزالی بسیاری از مردم و علاقه مندان به تاریخ و فرهنگ ایران را می‌بینی که برای بازدید از این مجموعه آمده بودند.

گزارشی از پشت صحنه «از یادها رفته»/ تولید سریال تا سال ۹۷ ادامه دارد

از خیابان لاله‌زار و کنار سینما تئاتر تابان رد شدم و در مسیر نگاهم به ساختمان قدیمی گراند هتل، نظمیه تهران و ... افتاد ، طبق نشانی گروه باید وارد کوچه‌ای شوم که عوامل در حال تصویربرداری بخشی از سریال هستند.

با ورودم به کوچه شاهد حضور عوامل «از یادها رفته» شدم و بعد از احوالپرسی با مهدی تحویلیان مدیر تولید، او توضیحاتی را پیرامون سریال ارائه دادند.

گزارشی از پشت صحنه «از یادها رفته»/ تولید سریال تا سال ۹۷ ادامه دارد

لیلا بلوکات، سیما تیرانداز، رسول نجفیان، کامران تفتی، هلیا امامی و نعیم شیخ محبوبی بعد از دورخوانی که انجام دادند، مشغول ضبط سکانس شدند.

بهرام بهرامیان کارگردان سریال «از یادها رفته» نکاتی را به بازیگران گفت و از آنها خواست تمرین رو شروع کنند. او با وسواس کارگردانی و به همه چیز دقت می‌کند تا همه چیز سر جای خود قرار داشته باشد. نکات لازم را به تصویربردار می‌گوید تا با او نیز هماهنگ شود.

گزارشی از پشت صحنه «از یادها رفته»/ تولید سریال تا سال ۹۷ ادامه دارد

هنروران گریم شده منتظر هستند تا زمان پلان حضورشان در صحنه فرا برسد. دستیار کارگردان فریاد می‌زند همه ساکت، می‌خواهیم تمرین را شروع کنیم. ضبط به دستور کارگردان شروع می شود. اما سکانس ضبط شده برای او رضایت بخش نبود و برای تصویربرداری مجدد لنز دوربین دوباره روشن شد. در این فاصله گریمور و طراح لباس بازیگران را چک می‌کردند. برداشت این صحنه چندین بار کات خورد تا بالاخره آن پلانی که بهرامیان می خواهد ضبط شود.

سریال «از یادها رفته» قطعا کار بسیار سختی برای عوامل و بازیگران خواهد بود و با توجه به موضوع سریال انتطار می‌رود که مورد استقبال مخاطبان قرار گیرد.

گزارشی از پشت صحنه «از یادها رفته»/ تولید سریال تا سال ۹۷ ادامه دارد

داستان سریال به زندگی دختری جوان در سال ۱۳۱۹ می‌پردازد که به دلیل نداشتن شناخت از وضعیت کشور و آداب و رسوم دچار بحران شدیدی می‌شود اما با کشف حقیقت سنت‌ها و رفتارها به آرامش و زندگی مشترک می‌رسد.

حدود 20 درصد از تصویربرداری سریال «از یادها رفته‌» به پایان رسیده است و با توجه به روند تولید، تصویربرداری در سال 97 نیز ادامه دارد.

حسین یاری، هلیا امامی، میترا حجار، بیتا فرهی، لیلا بلوکات، سیما تیرانداز، مهدی سلوکی، رضا یزدانی، رسول نجفیان، علیرام نورایی، حبیب دهقان نسب و کامران تفتی به این سریال پیوسته و جلوی دوربین رفته اند.

مجموعه تلویزیونی «از یادها رفته» به کارگردانی بهرام بهرامیان و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان یک ملودرام تاریخی است که در ۵۰ قسمت برای پخش از شبکه پنج سیما ساخته می‌شود.

 

گزارش از الهام قبادی

 

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار از تولید سریال تاریخی شبکه پنج سیما

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار