دعوت از کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی برای شرکت در همایش کبوتر کوچه ما

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی از علاقمندان برای شرکت در سومین همایش استانی "کبوتر کوچه ما" دعوت کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ آشنایی کودکان و نوجوانان با زندگی و رسالت شهدا را از اهداف فراخوان سومین همایش "کبوتر کوچه ما " برشمرد وگفت: فراخوان سومین همایش" کبوتر کوچه ما" ویژه دانش‌آموزان و اعضا دختر و پسر مراکز کانون استان می باشد و برای سومین سال توسط کانون منتشر می شود.

جواد زاهدی افزود: بر اساس فراخوان سومین همایش "کبوتر کوچه ما"، علاقه‌مندان در گروه سنی 12 تا 17 سال برای شرکت در همایش، مستندات جمع‌آوری شده خود در خصوص زندگی و شهادت شهدای کوچه و یا محله خود (و یا شهیدی که نامش به عنوان نام کوچه انتخاب شده است) را در قالب فعالیت‌های کانون به شیوه‌ای نو و خلاق ارئه می‌کنند.

به گفته وی فیلم آثار شرکت کنندگان در قالب سی‌دی به دبیرخانه همایش ارسال شده و مشخصات کامل شرکت‌کنندگان شامل نام و نام خانوادگی، سن، نام مدرسه و یا نام مرکز فرهنگی هنری بر روی سی‌دی درج شود.

زاهدی اضافه کرد: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به شیوه های پاورپوینت، فیلم کوتاه، کلیپ، طرح دیواری و یا قصه‌گویی و بصورت انفرادی و یا گروهی ارائه دهند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی اضافه کرد: هیات داوران پس از بررسی آثار رسیده به دبیرخانه، آثار منتخب را معرفی و از صاحبان آثار برگزیده برای شرکت در همایش پایانی که در دهه فجر برگزار می‌شود دعوت به عمل خواهد آمد.

گفتنی است: اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان واقع در خیابان والفجر 2- داخل پارک ملت دبیرخانه برگزاری این همایش استانی می باشد.

انتهای پیام/ح

انتشار فراخوان  همایش کبوتر کوچه ما

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.