زخمی شدن ۲۳۱ فلسطینی در تظاهرات روز شنبه در مناطق مختلف فلسطین

جمعیت هلال احمر فلسطین اعلام کرد ۲۳۱ فلسطینی روز شنبه در درگیری با نظامیان صهیونیست در کرانه باختری رود اردن و نوار غزه زخمی شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی از رام الله، جمعیت هلال احمر فلسطین اعلام کرد ۲۳۱ فلسطینی روز شنبه در درگیری با نظامیان صهیونیست در کرانه باختری رود اردن و نوار غزه زخمی شدند.

جمعیت هلال احمر فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد نظامیان صهیونیست روز شنبه با شلیک گلوله‌های جنگی، پلاستیکی و گاز اشک آور به فلسطینی‌های معترض به تصمیم اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن شهر قدس به عنوان پایتخت فلسطین اشغالی دست کم ۲۳۱ نفر را زخمی کردند. تظاهرات فلسطینی‌ها در محکومیت تصمیم دونالد ترامپ درباره شهر قدس و حمایت از این شهر روزشنبه نیز در شهر‌های مختلف کرانه باختری رود اردن و نوار غزه برگزار شد.

جمیعت هلال احمر فلسطین تاکید کرد نظامیان اسرائیلی برای سرکوب تظاهرات فلسطینی‌ها در کرانه باختری رود اردن به ویژه شهر قدس و نوار غزه به طرف آنان گلوله‌های جنگی و پلاستیکی و گاز اشک آور شلیک کردند. بر اساس بیانیه جمعیت هلال احمر فلسطین، درتظاهرات روز شنبه ۱۲ فلسطینی براثر اصابت گلوله‌های جنگی، ۲۴ نفر با گلوله‌های پلاستیکی و بقیه نیز بر اثر استنشاق گاز‌های سمی ناشی از شلیک گاز اشک آور مصدوم شدند.

فلسطینی‌های معترض به تصمیم دونالد ترامپ روز شنبه نیز در شهر‌های مختلف کرانه باختری رود اردن از جمله قدس اشغالی، بیت لحم، الخلیل، رام الله و البیره، نابلس و طولکرم تظاهرات کردند. جمعیت هلال احمر فلسطین افزود در درگیری‌های دو روز گذشته میان فلسطینی‌ها و ارتش اسرائیل در کرانه باختری رود اردن و نوار غزه دست کم چهار فلسطینی شهید و بیش از ۱۲۰۰ تن دیگر زخمی شدند.

انتهای پیام/

درگیری فلسطینیان با نظامیان صهیونیست در تظاهرات روز گذشته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار