نگاه جهادی لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی است

معاون اقتصادی استانداری قزوین گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید نگاه جهادی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ منوچهر حبیبی در جلسه کارگروه رفع موانع تولید افزود: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید نگاه جهادی داشته باشیم و اگر بخواهیم فقط به دستورالعمل‌های دولتی اکتفا کنیم به سرانجام نمی‌رسیم.

حبیبی اضافه کرد: برای حل مشکلات تولیدکنندگان همه دستگاه‌های اجرایی و مدیران بانک‌ها باید همکاری همه جانبه داشته باشند تا بتوانیم برنامه‌های خود را اجرا کنیم.

معاون اقتصادی استانداری اضافه کرد: اگر مدیر بانکی در پرداخت تسهیلات کوتاهی کند و موجب زیان تولیدکننده شود آن را به رسانه‌ها معرفی کرده و با مسئولان کشوری هم مطرح خواهیم کرد.

حبیبی در ادامه گفت : جهاد کشاورزی بهمراه بانک عامل خود در سال جاری بسیار موفق عمل کرده و رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: در بخش کشاورزی ازمحل تسهیلات بهین یاب ۱۲۶ فقره تسهیلات به مبلغ ۳۴ میلیارد و ۷۹۴ میلیون تومان پرداخت شده است و وضعیت مطلوبی دارد.

معاون اقتصادی استانداری قزوین بیان کرد:برخی واحد‌های بزرگ که مشکلاتشان بایک تا ۳ میلیارد تومان برطرف می‌شود باید کمک کرد تا آسیب نبینند و زیبنده نیست یک سرمایه گذار برای یک میلیارد تومان دو سال در نوبت باشد.

انتهای پیام/

 

برگزاری جلسه کارگروه رفع موانع تولید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار