رییس شورای اسلامی شهرتربت جام؛

خبرنگاران روحیه مطالبه گری مردم را بالا ببرند

رییس شورای اسلامی شهرتربت جام گفت: خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوای شهروندان هستند که می‌توانند روحیه مطالبه گری مردم را بالا ببرند.

خبرنگاران روحیه مطالبه گری مردم را بالا ببرندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ جعفر دلشاد عظیمی در جلسه هم اندیشی اعضای شورای اسلامی شهر تربت جام با اصحاب رسانه افزود:خبرنگاران بهترین فضای خبر و اطلاع رسانی را در اختیار دارند که می‌توانند در حل مشکلات مردم شورا را کمک و یاری کنند.


وی گفت: مجموعه اعضای شورای اسلامی شهر با استقبال از انتقادات سازنده می‌تواند در جهت رشد و اعتلای توسعه شهری در بخش‌های مختلف قدم‌های مثبتی بر دارد.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی وپژوهشی شورای اسلامی تربت جام هم با تشکرو قدردانی از زحمات اصحاب رسانه گفت:عملکرد شورا نتیجه خرد جمعی است وخود را بی نیاز ازصاحب نظران ونخبگان نمی‌بیند.

حجت اسلام دامن پاک افزود:خبرنگاران بهترین شهروندانی هستد که می‌توانند شورای اسلامی را در جهت پیشبرد اهداف و توسعه شهری کمک و همراهی کند.

عضو دیگرکمیسیون فرهنگی و اجتماعی شوراهم درادامه  گفت:‌از جامعه اصحاب رسانه درخواست داریم واقعیت هاو مشکلات شهروندان رابه شورا انتقال دهند.

سرفرازی افزود:خبرنگاران بازوان خوبی برای پیشردمسایل فرهنگی واجتماعی و توسعه شهری می‌باشند.

بهرامی نیا از اعضای کمیسیون شورا اسلامی تربت جام با اشاره به رسالت خبرنگاران گفت:رسالت اصلی خبرنگاران انعکاس واقعیت هاست وآنان اهل صداقت هستندو در برابرمسایل اطراف بی تفاوت نیستند.

وی  افزود: انتقادات، چاپ گزارش، خبروانتقال مسایل حواشی شهربه شورا راهگشاست و شورا رابه سمت تعالی به پیش می‌برد.
عضو دیگرکمیسیون شورا خطاب به اصحاب خبر گفت:شهرداری یک نهاد عمومی و غیر دولتی است و بدون عیب و نقص هم نمی‌باشد.

مریم سراج احمدی عضو زن شورای اسلامی شهر هم در ادامه گفت:به عنوان عضو شورا در این دوره موفق شدم تعداد زیادی کارگروه زنان را در شورا و سطح شهر فعال کنم .

 وی افزود: بانوان نیمی از جامعه اسلامی محسوب می‌شوندوباید در مسایل فرهنگی و اجتماعی و پژوهشی باید فعال و پیش قدم باشند.

صفایی  مشاور و مدیر حوزه شهری شهرداری تربت جام در ادامه جلسه گفت: شورا و شهرداری با تلاش بی وقفه به دنبال رفع مشکلات شهروندان هستندو هیچ کسی هم بدون عیب، نقص و مخالف نیست.

وی افزود:خبرنگاران با اطلاع رسانی درست و شفاف سازی می‌توانند از جوسازی‌ها و آشفتگی ڌهن مردم به خوبی پیشگیری کند.

مشاور و مدیر حوزه شهری شهرداری تربت جام گفت::تقویت هرمدیری موجب تقویت آن نهاد برای انجام کار‌های مفیدبرای مردم می‌شود.

صفایی افزود: همه شهروندان حق دارند نظر بدهند و انتقاد کند.

وی گفت: مدیریت در تربت جام شیشه‌ای است و همه چیز دیده می‌شودو این ظرفیتی است که به نفع شهراست.

صفایی تاکید کرد: تاکنون کمتربه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهر توجه شده باید در کنار هم و همراهی نخبگان زمینه شکوفایی و توسعه شهری رادر بخش‌های مختلف فراهم کنیم.


انتهای پیام//ز. ج.


جلسه هم اندیشی اعضای شورای اسلامی شهر تربت جام با اصحاب رسانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.