استقرار 22 اکیپ راهداری در جاده های خراسان شمالی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: امسال 22 اکیپ راهداری در طرح زمستانه در جاده های استان خراسان شمالی به مسافران خدمات رسانی می کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ علی اصغر بدیعی مقدم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی اظهار کرد: این 22 اکیپ در طرح زمستانه در 19 راهدارخانه استان مستقر می شوند.

وی با بیان اینکه هنوز طرح زمستانه به صورت رسمی آغاز نشده است ،گفت: راهداران استان از اکنون برای خدمات رسانی به مسافران عبوری از استان به حالت آماده باش درآمده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی تصریح کرد: راهداران در طرح زمستانه امسال در سه راهدارخانه سیار و 16 راهدارخانه ثابت خدمات رسانی می کنند.

وی خدمات رسانی و تامین ایمنی سفرها در طول جاده ها و گردنه ها را از رسالت های مهم راهداران عنوان کرد و گفت: 21 گردنه در محورهای خراسان شمالی وجود دارد که طول این گردنه ها 681 کیلومتر است.

وی اظهار کرد : گردنه اسدلی در مسیر بجنورد - اسفراین و گردنه امین الله در مسیر بجنورد - جنگل گلستان از گردنه‌های مهم و برف گیر استان است که زیر پوشش خدمات راهداران است.

بدیعی مقدم گفت: در طرح زمستانه امسال، 230 دستگاه ناوگاه راهداری به کار گرفته می شود که این ناوگان شامل 79 دستگاه ماشین آلات سنگین، 110 دستگاه ماشین آلات نیمه سنگین و 41 دستگاه خودرو سبک است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی افزود: 280 نفر از عوامل راهداری و نیروی انسانی نیز در طرح زمستانه مشارکت دارند.

انتهای پیام/آ

مشارکت 280 نیروی راهداری در جاده های استان خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.