نماینده مردم رزن:

22 اعتبار برای ساخت وتوسعه راه‌های شهرستان رزن

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی از ۲۲ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت وتوسعه راه‌های شهرستان رزن خبر داد.

اعتبار برای ساخت وتوسعه راه‌های شهرستان رزنبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسن لطفی نماینده مردم رزن با اشاره به اینکه پروژه‌های در دست اجرای در این شهرستان اظهار داشت: به شهرستان رزن در حوزه راه سازی در سال 96-95 بالغ بر 22میلیارد تومان اعتبارات تخصیص داده شده که این میزان بیشترین اعتبارات جذب شده در استان همدان بین شهرستان‌های استان است.

وی گفت: در این مسیر 4 پیمانکار در حال فعالیت هستند که همه آن ها موفق به دریافت مطالباتشان شدند و هم اسناد خزانه را دریافت کرده‌اند.

نماینده مردم رزن افزود: امروز در وضعیتی هستیم که تمام پروژه‌های راه و شهرسازی شهرستان هم در حوزه کنارگذر شهر رزن به طول 9 کیلومتر هم کریدور شمال استان حد فاصل شهردمق به رزن به طول 10 کیلومتر فعال هستند.

لطفی افزود: در تلاش هستیم تا در پایان سال مالی که 31تیر سال 97 است تمام پروژه‌های عمرانی شهرستان در حوزه کنارگذر رزن به طول 9 کیلومتر و کریدور شمالی شهرستان رزن که از شهرستان فامنین شروع می‌شود و در اورقین کبودرآهنگ تمام می‌شود تا محدوده دمق به بهره‌برداری برسانیم.

 وی از اخذ مجوز ماده 20ساخت بیمارستان 150 تختخوابی از وزارت بهداشت و درمان کشور خبرداد و گفت: به علت فرسوده بودن و نبود فضای کافی بیمارستان فعلی شهرستان ساخت بیمارستان جدید باید هرچه سریع تر آغاز شود.

نماینده مردم رزن ادامه داد:دریافت و تحویل تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ولی عصر (عج) رزن از قبیل سونوگرافی، دو دستگاه اتو انالیزور، سه دستگاه دیالیز و دستگاه سی تی اسکن را از دیگر اقدمات انجام شده در این مدت برشمرد.

لطفی با بیان اینکه برای ساخت این درمانگاه بیش از  5میلیارد و 200 میلیون تومان پیش بینی شده است،گفت:برای تجهیز ساختمان درمانگاه نیز بیش از 6 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه می شود.

انتهای پیام/ب

ساخت وتوسعه راهای شهرستان رزن

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.