مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم ؛

اجرای ششمین مرحله طرح ملی دادرس دربیش از 100 مدرسه قم

گلفشان گفت:ششمین مرحله طرح ملی دادرس هم چون سال‌های گذشته دربیش از100مدرسه قم وشهرهای جعفریه وکهک اجرا می‌شود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛در آیین افتتاحیه ششمین مرحله طرح ملی دادرس که با حضور مدیران و کارشناس مسولان نواحی برگزار شد، محمد گلفشان ،مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم ،با تاکید بر فراگیری آموزش‌های امدادی اظهار کرد: سال گذشته در بیش از 100 مدرسه سطح استان آموزش‌های طرح دادرس صورت گرفت و امید داریم با همکاری مناسب بخش‌های استان، این آموزش‌های امدادی با هدف ایمن سازی جامعه در هنگام وقوع بلایا و حوادث، علاوه بر پوشش کل مدارس استان در خانواده‌ها فراگیر شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم با اشاره به اینکه در کشور هر ساله حوادث مختلفی اتفاق می‌افتد که بیانگر اهمیت آمادگی و لزوم آشنایی مردم با ایمنی و ارتقای آموزش است، تصریح کرد: آشنایی با حوادث و امداد در مواقع لزوم ضروری است و این آموزش‌ها باید از دوران کودکی آغاز شود.

ششمین مرحله طرح ملی دادرس هم چون سال‌های گذشته در بیش از 100 مدرسه قم و شهرهای جعفریه و کهک اجرا می‌شود. در این طرح دانش آموزان در ۸ آیتم ارزیابی و کنترل علائم حیاتی، پانسمان و بانداژ و آتل بندی، پناهگیری و تخلیه اضطراری، حمل مصدوم، چادر زنی، اطفاء حریق و تریاژ آموزش‌ها را فرا می‌گیرند.

در این مراسم از تمام دانش آموزان که در سال گذشته مقام استانی کسب کرده بودند به همراه مدیران و مربیان، داوران استانی المپیاد آماده و روسای ادارات و کارشناس مسؤولان نواحی آموزش و پرورش تجلیل شد.

انتهای پیام/ح

ششمین مرحله طرح ملی دادرس در قم آغاز شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار