دعوت از 2 ورزشکار همدانی در اردوی تیم ملی بوکس جوانان

2 بوکسور همدانی در رقابت های قهرمانی جوانان کشور به اردوی تیم ملی اعزامی به رقابت های جهانی و آسیایی دعوت شدند.

2 ورزشکار همدانی برای شرکت در اردوی تیم ملی بوکس جوانان دعوت شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ داود دوامی رئیس هیات بوکس همدان افزود: سبحان صحرایی در وزن 52 کیلوگرم و سامان موسیوند در 60 کیلوگرم با کسب مدال نقره در رقابت های قهرمانی کشور توانستند به اردوی تیم ملی راه یابند.

وی خاطر نشان کرد: رقابت های قهرمانی 2018 آسیایی و جهانی در اردیبهشت و خرداد ماه سال آینده برگزار می شود ادامه داد: همدان دارای 2 نماینده در اردوی تیم ملی بوکس جوانان کشور است.

رئیس هیات بوکس همدان ادامه داد: سبحان صحرایی، محمدسعید جواهری، سامان حسینی و سامان موسیوند چهار بوکسور همدانی دعوت شده به این مسابقات بودند که با 2 مقام دومی توانستیم سهمیه خوبی در اردوی تیم ملی کسب کنیم.

دوامی خاطرنشان کرد: عملکرد بوکسورهای همدانی در این دوره از رقابت ها رضایت بخش بود و خوشحالیم که با تلاش مربیان و ورزشکاران و نیز اعضای هیات در مسیر تحقق اهداف بلند مدت بوکس همدان پیش می رویم.

وی بیان کرد: به دنبال آینده سازی و استعدادیابی در این رشته ورزشی در استان‌ همدان هستیم تا بتوانیم در آینده‌ای نزدیک نسل جدید بوکس را معرفی کنیم.

رئیس هیات بوکس همدان یادآور شد: هیات بوکس همدان در 2 سال گذشته موفقیت های ارزنده ای داشته است و باید با کمک به شرایط موجود بتوان این روند را بهتر از قبل در پیش گرفت.

دوامی افزود: حضور در تمامی رقابت های کشوری در ماه های گذشته نشان از توجه ویژه بوکس همدان به پیشرفت رده های سنی مختلف است و در کنار عنوان ها، ماحصل آن تجربه اندوزی ورزشکاران این رشته خواهد بود.

انتهای پیام/ب

اعزام 2 ورزشکاربه اردوی تیم ملی بوکس جوانان

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.