ادعای دیپلمات سعودی: محمد بن سلمان هیچ نقش در «معامله قرن» نداشته است

سفیر عربستان در اردن وجود طرحی برای توافق بین رژیم صهیونیستی و عرب‌ها را تکذیب کرد و مدعی شد ولیعهد سعودی در چنین طرحی مشارکت ندارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، خالد بن فیصل، سفیر عربستان سعودی در اردن، مشارکت محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی، را در «معامله قرن» تکذیب کرد.

او در مصاحبه با یک شبکه رادیویی محلی در اردن، وجود داشتن طرحی با نام «معامله قرن» برای توافق بین اسرائیل و عرب‌ها را تکذیب و مدعی شد محمد بن سلمان در چنین طرحی مشارکت ندارد.

سفیر عربستان با اشاره به هشدار سفارت این کشور به اتباعش در اردن درباره مشارکت در تظاهرات در حمایت از قدس گفت: قانون اردن مشارکت شهروندان خارجی را در تظاهرات در این کشور ممنوع کرده است و هشدار سفارت عربستان بر این اساس صادر شد.

 خالد بن فیصل از حمله گسترده در اردن از جمله از سوی شماری از نمایندگان مجلس اردن به عربستان انتقاد کرد و افزود: این مسئله تاسف آور است. دشنام دادن به شخصیت‌های سعودی اقدامی ناپسند است و به هر کسی که حد و مرز خود را نگه ندارد هشدار می‌دهم که به او پاسخ خواهیم داد.

شایان ذکر است طرحی که داماد رئیس‌جمهور آمریکا با سفر به عربستان سعودی به محمد بن سلمان داد تا به محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، ارائه کند در رسانه‌های آمریکایی به «معامله قرن» معروف شده است. این طرح برای آنچه برقراری «صلح» میان فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها خوانده شده، ارائه شده است.

انتهای پیام/

تکذیب نقش محمد بن سلمان در «معامله قرن»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۱۹ آذر ۱۳۹۶
انشالله نابودی ال سعود جنایتکار واسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۱۹ آذر ۱۳۹۶
مرگ بر ال سعععود
آخرین اخبار