نماینده مردم کرمانشاه ؛

اختصاص ردیف بودجه ویژه برای مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس از اختصاص یک ردیف بودجه خاص برای مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد صفری  نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه با بیان اینکه باید به فرمایش مقام معظم رهبری این حادثه زلزله اخیر تبدیل به یک فرصت شود و ما از این فرصت حسن استفاده را داشته باشیم اظهار داشت: علاوه بر بودجه سالیانه یک ردیف بودجه خاص نیز برای مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه مرکزیت غرب کشور قبل از انقلاب متعلق به کرمانشاه بوده و بعد از انقلاب نیز متعلق به کرمانشاه خواهد بود گفت: ما هیچگاه زیرمجموعه همدان نخواهیم رفت و فرودگاه کرمانشاه در طول 10 روز اول زلزله اخیر 907 نشست و برخاست داشته است و مطمئن باشید ما نمی‌گذاریم حقی از مردم کرمانشاه ضایع شود.

صفری با اشاره به اینکه مجمع نمایندگان استان به هیچ وجه اجازه نخواهند داد ذره‌ای از امکانات از استان خارج شود عنوان کرد: زمانی که وزیر بهداشت به استان ما آمد اعضای مجمع نمایندگان استان اصرار داشتند که مرکزیت قطب درمانی غرب کشور را از کرمانشاه نگیرند زیرا  تنها به دلیل عملکرد نامناسب ریاست قبلی دانشگاه علوم پزشکی مقداری عملکرد ما پایین آمده بود.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم با کمک اساتید خوب دانشگاه علوم پزشکی وقت ما بتوانیم به جایگاه مناسب در این زمینه برسیم افزود: متأسفانه ما در بین 56 دانشگاه علوم پزشکی رتبه 53 را کسب کردیم و معلوم است که این جایگاه را باید تا مقداری از دست می‌دادیم.

صفری با بیان اینکه اکنون با یک تیم کاری فعال انتظار داریم دوباره به جایگاه واقعی خود برسیم و انتظار را نمی‌شود تنها با حرف برآورده کرد و بستگی به تلاش خود مسئولان استانی دارد گفت: زیرا ما هرچه افت تحصیلی از نظر پزشکی، بهداشت و درمان، وسعت ساختمان و تعداد تخت های بیمارستان‌ها داشته باشیم مشخص است روز به روز ضعیف‌تر می‌شویم.

 منبع:تسنیم


انتهای پیام/ع

 

ردیف بودجه ویژه برای مناطق زلزله‌زده کرمانشاه در نظر گرفته شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.