برگزاری همایش کبوتر کوچه ما در آذربایجان غربی

همایش کبوتر کوچه ما با موضوع زندگی و شهادت شهدا برای سومین سال پی در پی در آذربایجان غربی برگزار می شود و علاقمندان می توانند آثار خود را تا هفتم بهمن سال جاری به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،مدیر روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: دانش‌آموزان و اعضا دختر و پسر مراکز کانون استان در رده سنی 12 تا 17 سال می توانند در این همایش شرکت کنند.

فاطمه ولادی اضافه کرد: علاقه‌مندان در گروه سنی اعلام شده، مستندات جمع‌آوری شده خود در خصوص زندگی و شهادت شهدای کوچه، محله خود یا شهیدی که نامش به عنوان نام کوچه انتخاب شده است را در قالب فعالیت‌های کانون به شیوه‌ای خلاق ارئه می‌کنند.

وی اضافه کرد: فیلم آثار شرکت کنندگان باید در قالب سی‌دی به دبیرخانه همایش ارسال شده و مشخصات کامل شرکت‌کنندگان شامل نام و نام خانوادگی، سن، نام مدرسه یا نام مرکز فرهنگی هنری بر روی سی‌دی درج شود.

وی ادامه داد: شیوه ارائه آثار می‌تواند پاورپوینت، فیلم کوتاه، کلیپ، طرح دیواری، قصه‌گویی و روش های نوین دیگر به صورت انفرادی یا گروهی باشد.

 انتهای پیام/ع

7 بهمن ماه آخرین فرصت ارسال آثار به همایش کبوتر کوچه ما 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.