۷۰ درصد تعهد امسال اشتغال استان قزوین محقق شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: با ایجاد ۱۳ هزار و ۵۱۹ شغل جدید، ۷۰ درصد تعهد اشتغال استان برای سال جاری محقق شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ مسعود بابایی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان  افزود: تعهد اشتغال مورد نظر در شهرستان بویین زهرا ۵۳ درصد، تاکستان ۶۰ درصد، قزوین ۶۱ درصد، البرز ۶۸ درصد، آوج ۸۳ درصد و آبیک ۸۵ درصد محقق شده است و امیدواریم تا پیش از پایان امسال به طور کامل تعهد اشتغال استان محقق شود.

وی همچنین تعداد بیمه شدگان را تا شهریور ماه امسال، ۱۴۶ هزار نفر اعلام کرد و گفت: از این میزان هفت هزار بیمه شده جدید هستند.

بابایی افزود: از دستگاه‌های اجرایی استان انتظار می‌رود با شتاب بیشتری برای تحقق تعهد اشتغال تعیین شده تلاش کنند.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین هم در این جلسه گفت: لازم است از سوی مدیران عامل بانک‌های استان تقسیم کاری انجام شود تا با رصد و مدیریت شعب زیر مجموعه‌ی خود در زمینه تسریع در پرداخت تسهیلات ایجاد و تقویت اشتغال موجود قدم‌های اساسی بردارند.

منوچهر حبیبی افزود: فرمانداران باید در شهرستان‌ها جلسات کارگروه اشتغال را برگزار کنند و بر روند چگونگی جذب تسهیلات نظارت داشته باشند وبا راستی آزمایی بطور مستمر این امر را رصد کنند.

تعهد اشتغال استان قزوین در سال جاری ایجاد ۲۰ هزار شغل است.

انتهای پیام/

 

برگزاری جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار