مدیرکل ورزش و جوانان استان مطرح کرد:

کشف استعدادهای ناب ورزشی در در روستاها

رسول منعم گفت: در میان روستاییان ظرفیت و استعداد‌های خوبی وجود دارد و توجه به ورزش روستاها می تواند به کشف استعدادهای ناب ورزشی منجر شود.

کشف استعدادهای ناب ورزشی در در روستاهابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان در مجمع انتخاباتی هیات روستایی و بازی های بومی و محلی استان تصریح کرد: ورزش می‌تواند اتحاد و همدلی را در تمامی عرصه‌ها ایجاد کند و همه باید کمک کنند تا در توسعه ورزش از ایده‌های جدید بهره ببریم و بتوانیم جوانان را در همه رشته‌های ورزشی جذب کنیم.

وی با اشاره به نقش ورزش در سلامتی روح و روان و همچنن جسمی افراد جامعه بر ضرورت توجه به جایگاه ورزش روستایی تاکید کرد و افزود: در میان روستاییان ظرفیت و استعداد‌های خوبی وجود دارد و با حمایت و همراهی فرمانداران گام‌های موثری را در جهت شکوفایی این استعداد‌ها بر خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: خوشبختانه ورزش روستایی همدان چه در بعد کمی که همگانی کردن آن باشد و چه در بعد کیفی که پرورش ورزشکاران ملی و فراملی باشد عملکرد خوبی داشته است.

رسول منعم ادامه داد: برای توسعه ورزش‌های روستایی نیازمند ورود و حمایت دهیاران بوده و برنامه ریزی هیأت‌های شهرستانی برای برقراری تعامل مناسب بسیار حائز اهمیت است.

وی توجه به ورزش محلات و حضور دهیاران روستاها را باعث رونق بیشتر ورزش روستایی دانست که علاوه بر بروز استعداد های ورزشی می تواند در ایجاد نشاط و تحرک اجتماعی در محیط های روستایی موثر باشد.

انتهای پیام/د.ا

توجه به ورزش روستایی منجر به کشف استعدادهای ناب ورزشی در در روستاه می شود 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار