اطلاعات مردم و مسؤولان باید در یک راستا باشد

شهردار اصفهان گفت: اطلاعات مردم و مسؤولان باید در یک راستا باشد، از این رو هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی زمانی که در سال بعدی گزارش می‌دهند نباید نسبت به مردم اطلاعات بیشتری داشته باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قدرت‌اله نوروزی  امروز در جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مدیران فعلی شرکت اتوبوس‌رانی شهرداری اصفهان باید پاسخگوی حساب‌های این شرکت باشند، اظهار کرد: برای اینکه مشکلات حسابرسی تکرار نشود باید مشکلات حسابرسی بررسی شود.

وی افزود: اطلاعات مردم و مسؤولان باید در یک راستا باشد، از این رو هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی زمانی که در سال بعدی گزارش می‌دهند نباید نسبت به مردم اطلاعات بیشتری داشته باشد؛ بر اساس ماده 129 لایحه اصلاحی قانون تجارت هیأت مدیره شرکت اتوبوسرانی می‌تواند هر نوع معامله‌ای که طبق این قانون است شفاف‌سازی کرده و مراحل قانونی را طی کند.

شهردار اصفهان گفت: بررسی‌های حسابرسی در مورد حساب‌های شرکت اتوبوسرانی نشان می‌دهد این شرکت دارای زیان مستمر شده که طبق ماده 141 لایحه اصلاحی قانون تجارت، زیان انباشته مستمری در مدت 20 سال در شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری اصفهان وجود داشته است.

وی با بیان اینکه اتوبوس‌های شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان تاکنون قیمت‌گذاری نشده و هنوز به نام شهرداری است، خاطرنشان کرد: اگر برای اتوبوس‌های شهر اصفهان واگذاری‌ صورت گرفته بود این زیان به وجود نمی‌آمد؛ دارایی‌های شرکت اتوبوسرانی شهرداری اصفهان بیش از آن چیزی است که تلقی می‌شود.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار