خدمت‌رسانی نیاز امروز کشور است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تأکید کرد: خدمت‎رسانی و کار و تلاش نیاز امروز کشور است.

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام در دیدار با محمدرضا عارف رئیس بنیاد امید ایرانیان، پرداختن به مسائل فرعی و رها کردن اصول اساسی برای رشد و پیشرفت کشور را مهم‌ترین مشکل کنونی کشور بیان کرد و گفت: امروز به شدت نیازمند اصل خدمت‌رسانی و کار و تلاش هستیم.

وی تأکید کرد: بهبود وضع اقتصادی لازمه رساندن انقلاب اسلامی به اوج و بالندگی است.

نکونام با انتقاد از اینکه ایجاد ثبات و استقلال در مسائل اقتصادی کشور به فراموشی سپرده شده است افزود: علت عمده این فراموشی، گرفتار شدن خواسته یا ناخواسته به مسائل فرعی، درگیری‌های سیاسی و بازی‌های حزبی و تشکیلاتی می‌باشد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه ما در اسلام حزب و جناح نداریم خاطرنشان کرد: آن چه که در اسلام وجود دارد، ولایت، نظام ولایی و دین ولایی می‌باشد که ولایت هم فقط ولایت پروردگار و نگاه توحیدی محض است.

نکونام تأکید کرد: تشکیل نظام اسلامی بر اساس همین نگاه توحیدی است و همه مسئولان باید در همین جهت و در راستای تبعیت محض از پروردگار متعال حرکت کنند که این مسأله، نیازی به حزب و بازی‎گری‌های سیاسی که عده‌ای دنبال آن هستند، ندارد.

وی، گره گشایی از مشکلات جامعه را مستلزم بهره گیری از همه سلایق و ظرفیت‌ها و استعداد‌های درونی کشور دانست و گفت: متأسفانه امروز اگر کسی در یک عرصه‌ای فردی را موثرتر برای خدمت به کشور بداند و از او حمایت کند، بلافاصله برخی افراد گرفتار در بازی‌های سیاسی، به این فرد برچسب حزبی و جناحی می‌زنند، در حالی که این نگاه غلط است.

نکونام اظهار داشت: اکنون باید نخبگان، استعداد‌ها و ظرفیت‌های کشور با هر نوع دیدگاه و سلیقه‎ای را برای کمک به رشد و بالندگی و حل مشکلات کشور دور هم جمع کرد.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: اگر یک جمع دلسوزی احساس کنند که در برخی عرصه‌های کشور خلاء‌هایی وجود دارد و به تعبیر مقام معظم رهبری آتش به اختیار وارد عمل شوند و کاری را برای رفع آن شروع کنند، خوب است، اما به شرط این که این گروه‌ها هم در جناح بازی‌ها و اهداف سیاسی گرفتار نشوند و اصول نظام را در این زد و بند‌ها قربانی نکنند.

رئیس بنیاد امید ایرانیان و نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار، هدف از گشایش شعبه استانی بنیاد امید ایرانیان در چهارمحال و بختیاری را استفاده از ظرفیت جوانان برای کمک به حل مشکلات استان و کشور بیان کرد و گفت: حضور جوانان در هر عرصه‌ای، بسیار موثر خواهد بود.

محمدرضا عارف، پرداختن به مسائل ضروری و اولویت دار کشور و استان‌ها با توانمند سازی و استفاده از ظرفیت جوانان را از برنامه‌های اساسی بنیاد امید ایرانیان بیان کرد و افزود: از ابتدای تأسیس بنیاد، تأکید و تلاش شده است که کار حزبی و سیاسی صورت نگیرد تا بتوان طیف برجسته‌ای از نخبگان را برای کمک به توسعه کشور گرد هم آورد.

رئیس بنیاد امید ایرانیان به منظور گشایش شعبه استانی این بنیاد و شرکت در مراسم روز دانشجو در دانشگاه شهرکرد، به چهارمحال و بختیاری سفر کرد.

انتهای پیام/ش

کشور به شدت نیازمند خدمت‌رسانی و کار و تلاش است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار