مقتدر بودن ارتش جمهوری اسلامی در کرمان

فرمانده قرارگاه جنوب‌شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه ارتش در استان کرمان از وجود همه نیروها بهره می‌برد گفت: ارتش زیر سایه ولایت و در رکاب نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان آماده خدمت به مردم است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،امیر نادر علیدوست فرمانده قرارگاه جنوب‌شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران  امروز در دیدار جمعی از فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه جنوب‌شرق کشور با حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسن علیدادی نماینده جدید ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان  گفت: ارتش در استان کرمان از همه نیروهای دریایی، زمینی، هوایی و پدافند هوایی بهره می‌برد.

وی با اشاره به اینکه ارتش زیر سایه ولایت و در رکاب نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان آماده خدمت به آحاد مردم است گفت: وجود تمام نیروهای ارتش از همه رده‌ها در استان کرمان نشان از مقتدرانه بودن ارتش در کرمان است.

فرمانده قرارگاه جنوبشرق ارتش جمهوری اسلامی ایران وجود پایگاه هوانیروز، مرکز آموزش، آمادگاه، نیروی دریایی و بیمارستان را بخشی از رده‌های ارتش در کرمان معرفی کرد و افزود: آماده‌ایم در رکاب نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان منویات رهبر معظم انقلاب در استان محقق شود.

وی با بیان اینکه ارتش در استان کرمان با همه دستگاه‌های اجرایی همدلی دارد اظهار کرد: اعتقاد داریم نماینده ولی‌فقیه در استان راهبر و هدایت‌کننده همه ارکان نظام در استان است.

انتهای پیام/ی

همدلی ارتش با دستگاه های اجرایی کرمان

 

 

منبع :تسنیم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار