یادواره شهدا؛

برگزاری یادواره شهدای دانشجو در شهرستان الیگودرز

یادواره شهدای دانشجو در دانشگاه آزاد شهرستان الیگودرز برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ یادواره هشت شهید دانشجوی شهرستان الیگودرز، با حضور علی باقری، معاون سابق شورای امنیت ملی کشور، امام جمعه، فرمانده سپاه الیگودرز و جمعی از مسئولان و دانشجویان در سالن محمد رسول‌الله دانشگاه آزاد الیگودرز برگزار شد.

حجت‌الاسلام احمد محمودی، معاون فرهنگی و آموزشی دانشگاه آزاد الیگودرز در این رابطه، گفت: روز دانشجو همیشه در کشور ما به‌عنوان نماد استبکارستیزی بوده است و به همین مناسبت در دانشگاه آزاد الیگودرز چندین سال است که یادواره شهدای دانشجویی به‌همت بسیج دانشجویی برگزار می‌شود.

وی به سایر برنامه‌های این دانشگاه اشاره کرد و افزود: مراسم غباروبی قبور مطهر شهدا، برگزاری همایش کاهش آسیب‌های اجتماعی، دیدار مسئولان تشکل‌ها، کانون‌ها و بسیج دانشجویی با امام جمعه شهرستان و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با فرماندار و هیئت رئیسه دانشگاه و... ازجمله برنامه‌های اجرایی برای دانشجویان است.

حجت‌الاسلام محمودی مهم‌ترین وظیفه دانشجویان امروز را علاوه‌بر تحصیل، دشمن‌شناسی و افزایش بصیرت دانست و بیان کرد: با توجه به این‌که دشمن چندین سال است جنگ نرم را علیه کشور ما آغاز کرده است و متاسفانه هم‌اکنون ماهوراه‌ها به‌عنوان بزرگ‌ترین دشمن خانواد‌ها در بعضی منازل وجود دارد برای مقابله با چنین جنگی نیاز به جهاد فرهنگی داریم که باید از داخل خانواده‌ها و دانشگاه‌ها آغاز شود.

انتهای پیام/د

 یادواره شهدای دانشجوی در الیگودرز برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.