در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

انتقاد نماینده جیرفت ازسفر نکردن روحانی به این منطقه/هیچ برنامه‌ای برای رفع فقر وجود ندارد

عضو مجمع نمایندگان کرمان گفت: اعلام کرده‌اند رئیس جمهور در سفر به کرمان به جنوب این استان نمی‌آید زیرا پروژه‌ای برای افتتاح ندارد.

ميرحسيني//انتقاد به عدم حضور روحاني در جنوب استان كرمان/مي‌گويند اين منطقه پرو‍ه‌اي براي افتتاح ندارد/هيچ برنامه‌اي براي رفع فقر و عقب‌افتادگي براي اين منطقه وجود نداردیحیی کمالی‌پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه اکثر بخش‌های استان کرمان با بحران روبروست، گفت: مردم جنوب این استان در ابتدایی‌ترین مسائل با مشکل روبرو هستند و با گذشت حدود چهل سال هنوز ۱۲۰۰ کیلومتر راه روستایی غیردسترسی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه مشکل گازرسانی و راه‌آهن از جمله مشکلات این بخش است، افزود: حدود ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تن محصولات کشاورزی از جنوب استان کرمان به سراسر کشور فرستاده می‌شود، اما کشاورزان هنوز به بانک‌ها بدهکار هستند.

کمالی‌پور تاکید کرد: ۲۰ هزار هکتار از محصولات زراعی استان کرمان دچار سرمازدگی شده، اما کسی به آن توجه نمی‌کند، متأسفانه جنوب ا‌ستان کرمان مورد بی‌مهری قرار گرفته و هیچ برنامه‌ای در آنجا وجود ندارد.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان کرمان گفت: این مطالب را اعلام می‌کنیم تا روحانی برنامه‌ای را برای محرومیت زدایی و رفع عقب افتادگی جنوب استان کرمان با آن همه نعمت خدادادی در نظر بگیرد، جنوب استان کرمان ۷ هزار سال قدمت دارد و رئیس جمهور طی سفرش باید در این قسمت حضور یابد.

وی ضمن انتقاد به اینکه رئیس جمهور در سفر به کرمان به جنوب این استان نخواهد آمد، گفت: بعد از اعتراض ما به این موضوع اعلام کردند که جنوب کرمان پروژه‌ای برای افتتاح ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار