حدادی: وزیر ورزش نشان داد علاقه زیادی به رشته دوومیدانی دارد

نایب قهرمان المپیک لندن گفت: سلطانی‌فر نشان داد علاقه زیادی به رشته دوومیدانی دارد و با توجه به صحبت‌های انجام شده شک ندارم که او می‌تواند کاری کند، دوومیدانی روز‌های بهتری را پشت سر بگذارد.

حدادی:سلطانی‌فر نشان داد علاقه زیادی به رشته دوومیدانی دارد/قرار شد مدرسه پرتاب دیسک افتتاح کنیماحسان حدادی نایب قهرمان المپیک لندن در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره دیدار امروزش با وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: خیلی خوشحالم که پس از مدت های طولانی توانستم به دیدار شخص وزیر بروم و مشکلاتم را با او در میان بگذارم.در این نشست مشکلات و دغدغه هایم را برایش بازگو کردم و او خیلی پدرانه پای صحبت های من نشست و به حرف هایم گوش کرد.

دارنده مدال برنز جهان در ادامه عنوان کرد: همچنین سلطانی فر پیشنهاداتی را به من داد و هم پس از صحبت های امیدوار کننده وزیر قول دادم که اگر اتفاق خاصی نیفتد تمام سعی ام را می کنم تا اولین ورزشکاری برای کشورمان باشم که توانسته ام چهارمدال طلای بازی های آسیایی را به ارمغان بیاورم.

نایب قهرمان المپیک در ادامه گفت: صحبت‌های زیادی در این ملاقات انجام شد و سلطانی‌فر نشان داد علاقه زیادی به رشته دوومیدانی دارد و انگیزه زیادی به من داد.با توجه به صحبت هایی که در این دیدار از سلطانی فر شنیدم شک ندارم که می تواند، کاری کند تا دوومیدانی روزهای بهتری را نسبت به گذشته پشت سر بگذارد.

قرار شد تا پیش از پایان دوران سلطانی فر مدرسه پرتاب‌ تاسیس شود

او درمورد افتتاح مدرسه پرتاب دیسک هم گفت: یکی دیگر از محور مذاکراتم با وزیر ورزش افتتاح یک مدرسه پرتاب دیسک برای جوانان و نوجوانان باشد که پس از این موضوع سلطانی فر عنوان کرد که تمایل دارد هر چه زودتر و تا زمانی که در وزارت خانه حضور دارد این مدرسه ها به افتتاح برسد.همچنین گفت خیلی امیدواریم تا مدرسه ای را بوجود بیاوریم تا در آنجا بتوانیم جوانان خوبی را برای رشته دوومیدانی شناسایی کنیم.من هم بر حسب وظیفه ام به او قول دادم هر کمکی از دستم بر بیاید برای جوانان و نوجوانانی که دوست دارند پس از بازنستگی ام این رشته را ادامه دهند انجام می دهم تا جوانان مملکتم به آن چیزی که استحقاقش را دارند دست پیدا کنند.

حدادی در پاسخ به این سوال که چرا این دیدار اینقدر دیر انجام شده بود، گفت: سلطانی‌فر اعلام کرد که کارش این است که با ورزشکاران جلسه خصوصی برگزار کند و به طبع آن مشکلات شان را هم حل کند. همچنین او اظهار کرد در این چند وقت درگیر کارهای دولت و وضعیت استقلال و پرسپولیس بود و به همین دلیل طول کشیده بود تا بتوانم به دیدارش بروم.در مجموع خیلی خوشحالم که توانستم به دیدار وزیر بروم.

وزیر معتقد بود حق دوومیدانی تنها یک مدال نقره نیست

رکورددار پرتاب دیسک در پایان یاد‌آور شد: تشکر می کنم که سلطانی فر اجازه داد به دیدارش بروم.همچنین راجع به مشکلاتم برایش صحبت کردم و او قول مساعد داد کارهایی انجام دهد تا بدون دغدغه خاصی و با آرامش و تمرکز خاصی تمریناتم را تا بازی های المپیک 2020 و بازی های آسیایی 2018 دنبال کنم تا بتوانم برای کشورم تنها افتخار آفرینی کنم. همچنین قرار شد از لحاظ اردویی حمایت‌های خوبی از من صورت بگیرد. وزیر معتقد بود حق دوومیدانی تنها یک مدال نقره نیست و این پتانسیل در دوومیدانی وجود دارد تا مدال های بیشتری را کسب کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار