افزایش 123 درصدی خرید اینترنتی در استان اردبیل

مدیرکل پست استان اردبیل گفت: خرید اینترنی در سالجاری نسبت سال گذشته 123 درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی امدادی، مدیرکل پست استان اردبیل در دیدار با فرماندار نمین با بیان این مطلب که در جابجایی مرسولات شاهد کاهش چشمگیر مرسولات و امانات کاغذی هستیم افزود: در شش ماهه سال جاری خرید اینترنتی و جابجایی مرسولات حاصل از این فرآیند در استان اردبیل 123 درصد نسبت به مدت مشابه سال پیش افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه طبق پیش بینی ها در سال جاری بالغ بر 6 میلیون مرسوله در استان اردبیل جابجا و به مقاصد ارسال می گردد گفت: 100 میلیارد ریال درآمد برای سال 96 پست استان اردبیل پیش بینی شده است.

مدیرکل پست استان اردبیل با اشاره به اینکه طرح بهنگام سازی در سه شهرستان اردبیل، مشگین و نمین اجرایی می شود اظهار داشت: با اجرای طرح بهنگام سازی تعداد اماکن دارای کدپستی 10 رقمی استان افزایش داشته است.

امدادی عنوان کرد: نزدیک به 300 هزار کد پستی در استان اردبیل به مراکز اداری، تجاری و مسکونی ارائه شده است.

وی با بیان اینکه طرح GNEF یا نقطه یابی از نقشه هوایی و سیماک در استان اردبیل در حال اجراست گفت: سیماک سامانه استعلام بین دستگاههای اجرایی استان است که با اجرای آن با کاهش مراجعات مردمی، کاهش آلودگی و حفاظت از محیط زیست مواجه خواهیم شد.

وی افزود: با پیاده سازی سامانه مدیریت یکپارچه سازی املاک کشور (سیماک) از زمین خواری و برخی سوء استفاده های افراد از املاک جلوگیری می شود.

انتهای پیام/ح

جابجایی 6 میلیون مرسوله در استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.