منطقه گردشگری مرنجاب این روزها وضعیت مبهمی دارد

فرماندار آران و بیدگل گفت: منطقه گردشگری مرنجاب به دلیل سوء مدیریت هم اکنون شاهد وضعیت مبهم و اسف باری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ابوالفضل معینی نژاد  امروز، در کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آران و بیدگل اظهار داشت: سالهاست از معرفی منطقه مرنجاب به عنوان قطب مهم گردشگری در کشور می گذرد اما از ساماندهی آن خبری نیست.

وی نبود راهکار اساسی برای حل مشکل و همکاری نکردن دستگاه های ذی ربط در استان را از دلایل اصلی حل نشدن موضوع مرنجاب پس از سال ها وقفه دانست.

فرماندار آران و بیدگل با اشاره به مشکلات موجود در کویر مرنجاب اظهار داشت: به دنبال رشد و توسعه گردشگری در سراسر شهرستان از جمله منطقه مرنجاب هستیم اما در کنار سایر مشکلات، کمبود منابع مالی فرصت را برای توسعه گرفته است.

وی با اشاره به منابع محدود مالی تصریح کرد: مبلغ هزینه برآورد شده برای ساماندهی کویر مرنجاب بسیار بیشتر از تخصیص بودجه شهرستان در سال جاری است.

معینی نژاد با تاکید بر همکاری و همدلی با مسئولان حوزه گردشگری شهرستان و منطقه مرنجاب تصریح داشت: افرادی با نگاه تخریبی درصدد متشنج کردن فضای موجود هستند.

وی تاکید کرد: علاوه بر صنعت فرش این شهرستان، حوزه گردشگری نیز نشان ویژه ای برای معرفی هرچه بیشتر شهرستان آران و بیدگل است و این مهم می طلبد تا با مدیریت و تدبیر مناسب در توسعه هر چه بیشتر شهرستان تلاش کنیم.

فرماندار آران و بیدگل با تأکید بر جذب سرمایه گذار در حوزه های مختلف شهرستان اظهار داشت: سرمایه گذار نباید معطل امور اداری و استعلامات شود و مدت استعلامات بیش از ۱۵ روز طول نکشد تا سرمایه گذار و خیر بتواند بدون موانع خاصی در توسعه شهرستان نقش خود را انجام دهد.

 

انتهای پیام/م

 

منطقه گردشگری مرنجاب به دلیل سوء مدیریت وضعیت نامشخصی دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.