مدیرکل کمیته امدادامام خمینی (ره) استان سمنان؛

پرداخت وام به نیازمندان سمنانی

در هفت‌ماهه نخست امسال سه میلیارد و ۷۶۸ میلیون تومان وام به هزار و ۱۹۷ نفر از مددجویان تحت حمایت و نیازمندان کمیته امدادامام خمینی (ره) سمنان پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ سید جواد رضوی مدیرکل کمیته امدادامام خمینی (ره) استان سمنان گفت: سه میلیارد و ۷۶۸ میلیون تومان وام به هزار و ۱۹۷ نفر از مددجویان تحت حمایت و نیازمندان است در هفت‌ماهه نخست امسال پرداخت شد.


رضوی افزود: در هفت‌ماهه نخست سال جاری سه میلیارد و ۷۶۸ میلیون تومان تسهیلات از محل اعتبارات صندوق قرض‌الحسنه به یک هزار و ۱۹۷ نفر از افراد تحت حمایت و نیازمندان استان سمنان پرداخت‌شده است.


وی با بیان اینکه در هفت‌ماهه نخست امسال ۶۲۱ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان سمنان ایجاد شده است، اظهار داشت: در این مدت ۲۸۰ فقره تسهیلات اشتغال و خودکفایی بااعتبار سه میلیارد و ۱۲۳ میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان این استان پرداخت شد.


مدیرکل کمیته امدادامام خمینی (ره) استان سمنان با بیان اینکه از ابتدای سالجاری ۱۳ زوج جوان تحت حمایت کمیته امداد این استان ۴۹ میلیون تومان وام ازدواج دریافت کردند، تصریح کرد: ۵۹۶ میلیون تومان نیز تسهیلات در قالب کمک‌های به زندانیان جرائم غیر عمد، هزینه‌های کمک‌تحصیلی و ودیعه مسکن به مددجویان کمیته امداد استان سمنان پرداخت شد.


انتهای پیام / د


پرداخت بیش از 3 میلیارد تومان وام به نیازمندان سمنانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار