استاندار کهگیلویه وبویراحمد؛

حمایت ویژه از سرمایه گذاران و کارآفرینان کهگیلویه وبویراحمد

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: به ازای ایجاد هر فرصت شغلی در استان کهگیلویه و بویراحمد از سرمایه گذاران حمایت می‌ شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  علی محمد احمدی استاندار در بازدید از شرکت دارویی و آرایشی بهداشتی زربند، با بیان اینکه استان را برای هرگونه سرمایه گذاری مهیاء کرده ایم گفت: اگر سرمایه گذاران دلشان در استان باشد به طور قطع ما نیز به صورت ویژه از آن‌ها حمایت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه، همه دستگاه‌های اجرائی با تمام ظرفیت برای ایجاد و رونق کار و اشتغال از آمادگی کامل برخوردارند افزود: به همه بانک‌های عامل استان گفته ایم که یار و مددکار سرمایه گذاران باشند.

استاندار، شرکت سینره و زردبند را از شرکت‌های موفق در استان و کشور دانست و گفت: از صنعت و معدن استان خواسته ایم که تسهیلات خود را با پیشرفت هر مرحله به سینره و زربند تخصیص دهد و بعد از دریافت تسهیلات از میزان پیشرفت آن نیز بازدید خواهیم کرد.

احمدی افزود: بر هزینه کرد دقیق تسهیلات به صورت ویژه نظارت می‌کنیم و خواستار تعامل و همکاری بیش از پیش بانک با سرمایه گذار هستیم.

وی با بیان اینکه در سیستم‌های نوین بازاریابی برای تبلیغات نیاز به ایجاد و راه اندازی دفتر در مناطق مختلف نیست ادامه داد: این شرکت‌ها می‌توانند در راستای هدفگذاری تبلیغات مدرن نسبت به تشکیل تیم ورزشی با برند سینره و زربند اقدام کنند تا علاوه بر پوشش نیاز‌های پرسنل، تبلیغات مناسبی نیز انجام شود.

 

انتهای پیام/ش

حمایت تمام قد از سرمایه گذاران و کارآفرینان استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.