مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری سمنان؛

راه اندازی شورای محله در سراسر استان سمنان

شورای محله یک ابزار اجتماعی بسیار مهم در مدیریت آسیب‌های اجتماعی بوده و در ساسر استان سمنان راه اندازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ امیر بینایی مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری سمنان در نشست بررسی شورای محله در استان سمنان گفت: محله اسلامی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سپاه استان سمنان است که تأثیرگذاری مطلوبی در سطوح بالا در عرصه فرهنگی دارد و این طرح در شورای فرهنگ عمومی استان سمنان و کشور تصویب‌شده است.


وی با بیان اینکه یک‌سوم سازمان‌های مردم‌نهاد در حوزه اجتماعی فعالیت می‌کنند افزود: افزایش سازمان‌های مردم‌نهاد در مدیریت آسیب‌های اجتماعی اثرگذار است که در این راستا تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز در دستور کار دفتر امور اجتماعی استانداری قرارگرفته است.


بینایی راه‌اندازی شورای محله را در سراسر استان سمنان یک ابزار اجتماعی بسیار مهم در مدیریت آسیب‌های اجتماعی دانست و افزود: دستگاه‌های اجرایی باید در راستای اجرای برنامه‌ها و طرح‌های مدیریت آسیب‌های اجتماعی اهتمام ورزید.


وی با بیان اینکه تقویت مجمع خیرین در حوزه سلامت از سیاست‌های دفتر امور اجتماعی است تصریح کرد: یکی از راه‌های صیانت از حقوق شهروندی واسپاری امور به مردم است و مدیریت مردمی می‌تواند در نشاط اجتماعی نیز بسیار موثرباشد .


انتهای پیام/ د


شورای محله در سراسر استان سمنان راه اندازی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار