مفتح در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد

بررسی طرح تفاوت تطبیق حقوق کارکنان دولتی در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه گفت: طرح تفاوت تطبیق حقوق کارکنان دولتی است، در اين جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی طرح تفاوت تطبیق حقوق کارکنان دولتی در جلسه کمیسیون برنامه و بودجهمحمدمهدی مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات  در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان  با اشاره به نشست امروز کمیسیون متبوع خود گفت: طرح اصلاح بند الف تبصره 2 قانون بودجه سال 96 که درباره تفاوت تطبیق حقوق کارکنان دولتی است، در اين جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه  ادامه داد: از اداره دفترداری و تنظیم حساب ها نمایندگانی در جلسه حضور داشتند و از آنجایی که موضوع تفاوت تطبیق حقوق کارکنان ابعاد مختلفی دارد مقرر شد گزارش کاملی از طبقات مختلف تفاوت تطبیقی و قانون مربوطه تهیه و به کمیسیون بودجه برای بررسی و تصمیم گیری نهایی ارائه شود.

نماینده مردم تویسرکان تصريح كرد: همچنین درباره طرح اصلاح بند "ل" ماده 28 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی بحث و گفت‌وگو و تصمیم‌گیری در این باره به نشست دیگر موکول شد.

وی تاکید کرد: باتوجه به اینکه لایحه بودجه سال 97 امروز تحویل مجلس داده شد، بحث کلی بر روی این لایحه صورت گرفت اما بحث های دقیق‌تر و رای گیری برای کلیات آن در روز سه شنبه انجام می‌شود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه اظهار كرد: اعضای این کمیسیون اعتقاد دارند که می‌توانند نقش به سزایی در لایحه بودجه سال 97 داشته باشند و قصد داریم که در طول 10 روزی که کمیسیون‌ها فرصت دارند نظرات کارشناسی را تهیه و در کمیسیون تلفیق بودجه مطرح کنیم.

انتهای پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار