با انتشار اطلاعیه ای از سوی معاونت منابع انسانی قوه قضاییه اعلام شد؛

آخرین جزییات زمان‌ برگزاری آزمون تصدی منصب قضا در سال 1396

اطلاعیه معاونت منابع انسانی قوه قضاییه درباره تاریخ پرینت کارت، محل رفع نقص کارت و زمان برگزاری آزمون تصدی منصب قضا در سال ۱۳۹۶ منتشر شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اطلاعیه معاونت منابع انسانی قوه قضاییه درباره تاریخ پرینت کارت، محل رفع نقص کارت و زمان برگزاری آزمون تصدی منصب قضا در سال ۱۳۹۶ منتشر شد.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: بدین وسیله به اطلاع تمامی داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون تصدی منصب قضا قوه قضائیه در سال ۱۳۹۶ می‌رساند که آزمون مذکور در صبح روز جمعه مورخ ۹۶/۰۹/۲۴ در ۲۲ مرکز استان برگزار می‌شود.

کارت شرکت در آزمون تمامی داوطلبان از روز سه ­شنبه ۹۶/۰۹/۲۱ برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت؛ لذا تمامی داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به پایگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد کردن اطلاعات ثبت ­نامی (شماره پرونده، نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و غیره) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم­چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. چنانچه داوطلبی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است بر اساس اطلاعیه پرینت کارت به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه (به شرح جدول شماره ۲) مراجعه و نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت نام اقدام کند.

گفتنی است؛ نماینده سازمان سنجش در روز‌های چهارشنبه ۹۶/۰۹/۲۲ و پنج‌شنبه ۹۶/۰۹/۲۳ صبح از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۷:۰۰ در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد.

انتهای پیام/

اعلام آخرین جزییات زمان‌ برگزاری آزمون تصدی منصب قضا در سال 1396

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار