اشتغال در شهرستان سلسله؛

تخصیص ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات توسعه اشتغال پایدار به سلسله

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سلسله گفت: سهم شهرستان سلسله از این تسهیلات ۳۰۰ میلیارد ریال است که در صورت تقاضای کارآفرینان قابل افزایش خواهد بود.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سعید باقری فر، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سلسله گفت: بانک‌های ملی، ملت، رفاه، تجارت، کشاورزی، صادرات، ملت، توسعه تعاون و سپه بانک‌های عامل در پرداخت این تسهیلات هستند.

وی گفت: ارائه این تسهیلات با ۲ تا ۶ درصد یارانه از مهمترین روش‌های حل مشکل نقدینگی کارگاه‌ها است که متقاضیان باید برای دریافت آن به دستگاه‌های اجرایی صادر کننده مجوز مراجعه و در این طرح ثبت نام کنند که حداکثر مدت بررسی و شروع پرداخت این تسهیلات نیز ۴۵ روز است.

تخصیص ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات توسعه اشتغال پایدار به سلسله

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان سلسله با بیان اینکه تعداد افراد جویای کار شهرستان تقریبا سه هزار نفر است، افزود: سهم اشتغال شهرستان سلسله در سال جاری یکهزار و ۶۰۰ نفر است و از تسهیلات پرداختی توسعه اشتغال پایدار نیز به صورت میانگین تقریبا به ازای هر ۵۰۰ میلیون ریال یک اشتغال ایجاد می‌شود.

وی گفت: این تسهیلات در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی ارائه می‌شود و هر بخشی که طرح‌های ارائه شده بیشتری داشته باشد، سهم بیشتری از این تسهیلات خواهد داشت.

انتهای پیام/د

۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات توسعه اشتغال پایدار به سلسله اختصاص یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.