نصرتی خبر داد

تصادف شدیدخودروی سواری با تریلر در خیابان شهید رجایی/محبوس شدن زن جوان در پراید در هم پیچیده

فرمانده آتش نشانان ایستگاه 9 آتش نشانی تهران گفت:یک دستگاه خودرو سواری به هنگام حرکت در خیابان شهید رجایی با یک دستگاه تریلر به علت نامعلومی برخورد کرد.

تصادف شدیدخودروی سواری با تریلر در خیابان شهید رجایی/محبوس شدن زن جوان در پراید در هم پیچیدهبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمید نصرتی فرمانده آتش نشانان ایستگاه 9 آتش نشانی تهران گفت:با اعلام تصادف یک دستگاه خودرو سواری با تریلر به سامانه 125،بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 9 و گروه امداد و نجات 17 این سازمان به محل حادثه در خیابان شهید رجایی، مقابل بیمارستان 7 تیر اعزام شدند.

نصرتی گفت: یک دستگاه خودروی سواری پراید درخیابان درحال حرکت بود که ناگهان به شدت با قسمت عقب تریلر که در حاشیه خیابان پارک بود، تصادف کرد.

وی افزود: به دنبال این حادثه راننده پراید در داخل اتاقک این وسیله نقلیه گرفتارشد که این زن 34 ساله با کمک آتش نشانان و با استفاده از تجهیزات مخصوص از داخل خودروسواری خارج و تحویل عوامل اورژانس شد.

این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی در ادامه عملیات خود به وسیله جرثقیل دستی(تیفور) خودرو سواری را از تریلی جدا کرده و به محل امن منتقل کردند.

انتهای پیام/

تصادف شدید پراید با تریلر در خیابان شهید رجایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار