مجتمع پتروشیمی میاندوآب سال ۹۷ به بهره برداری می رسد

مدیر عامل پتروشیمی میاندوآب گفت:مجتمع پتروشیمی این شهرستان ۵۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و سال ۹۷ به بهره برداری می‌رسد.

مجتمع پتروشیمی میاندوآب سال ۹۷ به بهره برداری می رسداحد مهدوی مدیر عامل پتروشیمی میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛مجموع پیشرفت فیزیکی پتروشیمی میاندوآب را ۵۶ درصد عنوان کرد و گفت: در بخش مهندسی و طراحی ۹۲ درصد پیشرفت، در بخش تدارکات ۷۰ درصد پیشرفت، در بخش ساختمان ۵۶ درصد و نصب راه اندازی ۱۸ درصد پیشرفت کاری داشته ایم.

مهدوی با اشاره به آلمانی بودن تجهیزات مورد استفاده در این مجتمع گفت: تمام تجهیزات خریداری و ارسال شده و محموله آخر هم در گمرک بندرعباس است که بزودی ترخیص خواهد شد.

مدیر عامل پتروشیمی میاندوآب گفت: طبق پیش بینی‌ها اگر مشکلی خاصی به وجود نیاید انتظار داریم این مجتمع تا آخر سال ۹۷ به بهره برداری برسد.
 
وی ادامه داد: طبق آماری که گرفته ایم بالای ۸۰ درصد نیرو‌های پیمانکارن هم بومی و از ساکنین منطقه هستند و غالب نیرو‌های غیربومی متخصصانی هستند که خود پیمانکاران از جا‌های دیگر تامین کرده اند.

این مسئول به نحوه جذب نیروی انسانی برای این مجتمع در زمان بهره برداری هم اشاره کرد و گفت: انتظار داریم سال آینده با تصویب چارت سازمانی نصبت به انتشار آگهی استخدامی اقدام و پس از برگزاری آزمون کتبی و تکمیل مراحل گزینش نسبت به جذب نیروی کار برای مرحله بهره برداری هم اقدام لازم انجام شود

مجتمع پتروشیمی میاندوآب معروف به واحد پلی اتیلن سنگین با ظرفیت تولید ۱۷۵ هزار تن با سرمایه ارزی ۵۰ میلیون یورویی (۲۰۰ هزار میلیارد تومان) در شهرستان میاندوآب در حال ساخت است.
 
انتهای پیام/ن.م
 

مجتمع پتروشیمی میاندوآب ۵۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۰۷ فروردين ۱۳۹۸
نود درصد نیروها غیر بومی هست اون ده در صد هم صد در صد غیر بومی خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۲۲:۰۸ ۲۰ فروردين ۱۳۹۷
باسلام
80 درصد نیروی انسانی پتروشیمی میاندواب غیربومی هست و اون چند درصد باقی رو هم به زور قراردای کردن وسلام