مدیرکل ارشاد اسلامی بوشهر:

۲۵۰ ناشر در نمایشگاه بزرگ کتاب بوشهر حضور یافتند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به راه‌اندازی کتاب در بوشهر گفت: این نمایشگاه با مشارکت ۲۵۰ ناشر از سراسر کشور ۲۳ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی بوشهر آغاز به کار می‌کند.

۲۵۰ ناشر در نمایشگاه بزرگ کتاب بوشهر حضور یافتندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حمیده ماحوزی بعدازظهر امروز در نشست هماهنگی لازم برای برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب بوشهر با بیان اینکه این نمایشگاه با همکاری نهادها و دستگاه‌های مختلف اجرایی برگزار می‌شود اظهار داشت: دوازدهمین نمایشگاه کتاب استانی بوشهر با همکارى معاونت فرهنگى وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامى، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامى، مؤسسه نمایشگاه‌هاى فرهنگى ایران، استاندارى و سایر دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری نمایشگاه کتاب را ترویج فرهنگ کتابخوانی، افزایش سرانه مطالعه و دسترسی آسان مردم به کتاب‌های مورد نظر دانست و تصریح کرد: تشویق و ترغیب افراد جامعه به این رویداد فرهنگی از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب بوشهر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر به پیش خرید بُن کتاب نمایشگاه برای تسهیل و جلوگیری از ازدحام اشاره کرد و افزود: علاقمندان به  خرید کتاب مى‌توانند با مراجعه به سایت خانه کتاب بُن کتاب نمایشگاه را خریداری و با ارائه کد رهگیری کارت خرید را دریافت کنند.

ماحوزی با بیان اینکه 250 ناشر از سراسر کشور در نمایشگاه دوازدهم بوشهر حضور دارد گفت:در دوازدهمین نمایشگاه کتاب استانی بوشهر 35 هزار عنوان کتاب در حوزه‌های کودک و نوجوان، دانشگاهى، حقوق، هنر، کشاورزى، قرآنی،کمک آموزشی، اجتماعی، تاریخی و زبان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دوازدهمین نمایشگاه کتاب استانی از 23 تا 28 آذر در بوشهر برگزار می‌شود تصریح کرد: در ایام برگزاری نمایشگاه، برنامه‌های جنبی مختلف و متنوعی نسبت به سال‌های گذشته با همکاری سایر دستگاه‌ها، انجمن‌ها و موسسات برگزار می‌شود.

انتهای پیام/پ

برگزار ی نمایشگاه کتاب با 250 ناشر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.