سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین سفر هیأت بحرینی به سرزمین‌های اشغالی را محکوم کرد

سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین سفر هیأت بحرینی به سرزمین‌های اشغالی و تلاش این کشور برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین سفر هیأت بحرینی به سرزمین‌های اشغالی را محکوم کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل شبکه تلویزیونی المیادین، ابو مجاهد، سخنگوی کمیته های مقاومت در فلسطین، اعلام کرد: موضعگیری و سخنرانی مسئولانه جبران باسیل، وزیر خارجه لبنان، را در نشست وزرای خارجه اتحادیه عرب ارزشمند می دانیم. ابومجاهد افزود: سفر هیأت بحرینی به سرزمین های اشغالی و تلاش (این کشور) برای عادی سازی آشکار روابط (با رژیم صهیونیستی) را که احساسات امت اسلامی را جریحه دار کرد، محکوم می کنیم.

از سوی دیگر، جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین نیز در بیانیه ای اعلام کرد: اقدام هیأت بحرینی را در سفر به قدس اشغالی شدیدا محکوم می کنیم. ملت بحرین چه شیعه و چه سنی به مسأله فلسطین وفادار باقی می ماند.

در ادامه این بیانیه آمده است: هر گونه تلاش برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت به آرمان فلسطین و خیانتی بزرگ به ملت بحرین است. گروه اندکی که با هماهنگی و حمایت نظام بحرین به قدس اشغالی سفر کردند، نماینده ملت بحرین نیستند.

انتهای پیام/

محکومیت سفر هیأت بحرینی به اسرائیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار