سوانح رانندگی؛

کاهش تلفات ناشی از تصادفات با همکاری و هماهنگی بیشتر پلیس‌ راه و راهداری

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان برضرورت همکاری و هماهنگی بیشتر پلیس‌راه و راهداری برای کاهش تلفات ناشی از تصادفات تاکید کرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  عباس شرفی، در دیدار با رییس پلیس‌راه لرستان بر ضرورت همکاری و هماهنگی بیشتر پلیس‌راه و راهداری برای کاهش تلفات ناشی از تصادفات تاکید کرد.

وی با اشاره به آمار تلفات جاده‌ای در کشور، اظهار کرد: یکی از مهمترین کارها برای پایین‌آوردن آمار تلفات ناشی از تصادفات، بررسی علل اصلی سوانح رانندگی به صورت نقطه‌ای به ویژه در مکان‌هایی است که تصادف منجر به فوت دارند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با بیان اینکه جاده، وسیله نقلیه و انسان سه عامل تاثیرگذار در تصادفات جاده‌ای هستند، گفت: ایمن‌سازی و آشکارسازی تقاطع‌ها و مقطع‌های در حال تعریض و اصلاح می‌تواند نقش بسزایی در کاهش تلفات جاده‌ای داشته باشد.

شرفی با تاکید بر اینکه کاهش تلفات ناشی از سوانح جاده‌ای نیازمند همکاری بیشتر پلیس‌راه و و حمل‌ونقل جاده‌ای است، تصریح کرد: در این راستا ضرورت دارد جلساتی به صورت ماهیانه با موضوع بررسی کارشناسی محورهای حوزه استحفاظی، شناسایی نقاط پر تصادف و ارائه راهکار برای اصلاح این نقاط با حضور روسای پلیس‌راه و ادارات و حمل‌ونقل جاده‌ای در هر شهرستان برگزار گردد.

انتهای پیام/د

برنامه برای کاهش تلفات ناشی از تصادفات در لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار