بازرس کل استان یزد:

قانون و مقررات خط قرمز همه به ویژه مسوولان اجرایی است

بازرس کل استان یزد گفت:خدمت به اقشار مختلف جامعه با رعایت چارچوب قانون باید در اولویت اجرایی مسئولان باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام اکبر طالبی چاهوکی بازرس کل استان یزد با بیان این‌که قانون و مقررات خط قرمز همه بویژه مسوولان اجرایی است،‌گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی و آشنایی به قوانین برای دستگاه‌های اجرایی و دولتی یک ضرورت است .

حجت الاسلام طالبی با بیان این‌که خدمت به اقشار مختلف جامعه با رعایت چارچوب قانون باید در اولویت اجرایی مسئولان باشد، ‌اظهار کرد: مسئولان نظام اسلامی باید بدانند که جایگاه آنها امانتی از سوی شهدا برای پیشبرد هر چه بیشتر و بهتر اهداف انقلاب اسلامی است.

وی جلوگیری از بروز فساد و هرگونه سوء استفاده را از دیگر رسالت جدی مسئولان و دست‌اندکاران نظام دانست و بیان کرد:رعایت چارچوب قانون در کنار احساس مسئولیت در قبال رفع مشکل مردم از جمله ویژگی مسئولان متعهد است.

بازرس کل استان یزد با اشاره به ضرورت ارتقای مستمر دانش فنی و اجرایی دست‌اندرکاران دستگاه‌های دولتی در سطح استان، ‌افزود:‌ دولت الکترونیک قوانین و مقرراتی دارد که تمام کاربران اداری و اجرایی باید تسلط کامل بر آنها را در دستور کار جدی خود قرار دهند.

طالبی نظارت بیشتر و بهتر در راستای تحقق اهداف نظام به منظور ارائه خدمت به مردم و همچنین حفظ بیت المال را از جمله ویژگی‌های دولت الکترونیک عنوان کرد و گفت:‌ برگزاری دوره‌های آموزشی و آشنایی با قوانین یک ضرورت است .

این مقام مسئول در پایان ایجاد اعتماد بیش از پیش را از دیگر وظایف دست‌اندرکاران دستگاه‌های اجرایی و مدیریتی دانست و خاطرنشان کرد:‌ قانون و مقررات، خط قرمز همه بویژه مسوولان اجرایی قرار گیرد.

انتهای پیام/ ی

جلوگیری از بروز فساد  رسالت جدی دست‌اندکاران نظام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.