همه زنانی که ترامپ را به آزار جنسی متهم کرده‌اند، برای نخستین بار متحد می‌شوند

قرار است همه زنانی که رئیس‌جمهور آمریکا را به سوء رفتار جنسی متهم کرده‌اند از کنگره بخواهند تحقیقاتی را درباره رسوایی‌های اخلاقی او آغاز کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از نشریه هیل، همه زنانی که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را به سوء استفاده جنسی متهم کرده بودند، قرار است برای نخستین بار با هم متحد شوند و امروز (دوشنبه) در یک کنفرانس مطبوعاتی از کنگره آمریکا درخواست کنند تحقیقاتی را درباره این مسئله آغاز کند.

این زنان قرار است در کنفرانس مطبوعاتی جزئیات آزارهای جنسی خود از سوی  ترامپ را بازگو کنند و از کنگره بخواهند درباره این مسئله مهم تحقیقاتی را انجام دهد. این کنفرانس مطبوعاتی به میزبانی یک گروه مستندسازی به نام «بریو نیو فیلمز» برگزار خواهد شد. این گروه مستندساز در ماه نوامبر هم یک فیلم درباره اتهامات جنسی ترامپ منتشر کرده بود.

از دوره رقابت‌های انتخاباتی تاکنون دهها زن، ترامپ را به سوء رفتار جنسی متهم کرده اند. اتهامات جنسی علیه رئیس جمهور آمریکا از سال 2016 یعنی زمانی آغاز شد که یک نوار ویدئویی از صحبتهای وی درباره زنان منتشر شد. ترامپ در این نوار ویدئویی که مربوط به مصاحبه او با «بیلی بوش» در سال 2005 است از کلماتی زشت و رکیک درباره زنان استفاده می کند. پس از انتشار این نوار ویدئویی، زنان زیادی جرأت یافتند و دونالد ترامپ را به آزار جنسی متهم کردند.

چند روز پیش هم مجری سابق شبکه فاکس نیوز رئیس جمهور آمریکا را به آزار و اذیت جنسی بین سالهای 2005 تا 2006 متهم کرد. این در حالیست که ترامپ همه این اتهامات را رد کرد و کاخ سفید هم گفته است که همه زنانی که رئیس جمهور آمریکا را به آزار جنسی متهم کرده اند، دروغ می گویند.

اتهامات جنسی علیه دونالد ترامپ در آمریکا در حالی خبرساز شده است که این روزها تعدادی از مردان صاحب قدرت در این کشور به سوء رفتار جنسی متهم شده اند. «هاروی واینستین»، تهیه کننده آمریکایی، «کوین اسپیسی»، بازیگر و کارگردان آمریکایی و «لوئی سی.کی»، کمدین معروف این کشور از جمله افرادی هستند که به آزار جنسی متهم شده اند. همچنین سه قانونگذار آمریکایی هم در هفته های گذشته به دلیل متهم شدن به رسوایی های جنسی از سمت های خود استعفا کردند.


انتهای پیام/

درخواست از کنگره برای آغاز تحقیقاتی درباره فساد اخلاقی ترامپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۷ ۲۱ آذر ۱۳۹۶
که چیکارکنن؟ خدا کنه بکشنش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۲۰ آذر ۱۳۹۶
متاسفم برای ترامپ و دولتمردان امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۲۰ آذر ۱۳۹۶
عجب ادمی این ترامپ
آخرین اخبار