اعتراض کشاورزان روستای امامزادگان بی بی خاتونین به طرح پتروشیمی سقاوه

کشاورزان روستای امامزادگان بی بی خاتونین شهرستان بویراحمد با اعتراض نسبت به واگذاری زمین های زراعی خود به سرمایه گذاران پتروشیمی سقاوه اقدام به تجمع اعتراض آمیزکردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ کشاورزان روستای امامزادگان بی بی خاتونین از توابع بخش مارگون بویراحمد در تجمعی اعتراض آمیز نسبت به احداث شهرک پتروشیمی در سقاوه و بی توجهی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به جهت واگذاری زمین های زراعی خود به سرمایه گذاران اقدام به تجمع اعتراض آمیز کردند.

این تجمع به دلیل بی توجهی نماینده مردم در مجلس نسبت به درخواست های مردم در خصوص نسق زراعی کشاورزان و نادیده گرفتن حقوق آنها و نزدیکی شهرک و آلودگی آن برای اهالی روستای امامزادگان بی بی خاتونین شهرستان بویراحمد صورت گرفت که مهمترین مطالبه آنان جلوگیری از واگذاری زمین ها به سرمایه گذارانی است که به فکر خویش هستند تا مردمی که تنها سرمایه شان زمین های زارعی است.

در بنرهایی که در دست معترضین بود آمده است: مسئولان استانی و ملی ما حقمان را می خواهیم، آقای استاندار به فریاد ما برسید.
گفتنی است این تجمع ظهر امروز در روستای امامزادگان بی بی خاتونین شهرستان بویراحمد صورت گرفت که منتظر پاسخ مسئولان نسبت به این مطالبه عمومی مردم این روستا در شهرستان بویراحمد هستیم.

انتهای پیام/غ

تجمع اعتراض آمیز مردم مارگون به پتروشیمی  سقاوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۲۰ آذر ۱۳۹۶
بابا زمین چیه..با اومدن پتروشیمی این استان میشه جهنم آب و هواش...الوده میشه..مگه میشه نفس کشید