علی‌یف:‌تماشاگران ایرانی انگیزه ها را دو چندان می کنند/سطح رقابت های لیگ جهانی کشتی آزاد واقعاً بالا بود

قهرمان کشتی آزاد جهان گفت:با توجه به حضور چهره‌های مطرح کشتی ایران و دنیا سطح مسابقات جام باشگاه های جهان واقعاَ بالا بود.

حاجی علی یف در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،اظهار داشت: قبلاً هم در لیگ ایران کشتی گرفته بودم و به همین منظور با جو سالن مسابقات کاملاً آشنا بودم تماشاگران ایرانی با شور و هیجانی که ایجاد می کنند باعث می شوند انگیزه کشتی گیران برای پیروزی دو چندان شود.
دارنده 3 مدال طلا جهان تصریح کرد:رقابت های لیگ جهانی کم کم در میان کشورها جا افتاده،ایده خوبی که ایرانی ها به اتحادیه جهانی دادند باعث شده تیم های قدرتمندی در این مسابقات حضور داشته باشند و برای همین هم شاهد رقابت های با کیفیتی در دوره چهارم آن بودیم.
آزادکار تیم ستارگان ساری درباره شکست در مرحله نیمه نهایی گفت:برخی از کشتی گیران ما در سطح آمادگی بالایی نبودند و از طرفی هم کشتی برد و باخت دارد و همانطور که مقابل بیمه رازی با بهترین نفراتی که داشت پیروز شدیم مقابل ایزی پایپ نتیجه را واگذار کردیم.
دارنده مدال برنز المپیک ریو در خاتمه خاطرنشان کرد:از این که تیم ستارگان ساری سوم شد خوشحال هستم و امیدوارم شرایطس فراهم شود که بازهم بتوانم در حضور تماشاگران ایرانی کشتی بگیرم.
انتهای پیام/

صحبت های قهرمان جهان و عنوان دار المپیک پس از لیگ جهانی کشتی آزاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار