مسئول کمیته خادمان شهدای اصفهان

ثبت نام ۱۶۰۰ اصفهانی در سامانه خادمان شهدا

مسئول کمیته خادمان شهدای استان اصفهان گفت: تا کنون حدود ۹۰۰ نفر برادر و ۷۰۰ نفر خواهر در سایت کوله‌بار ثبت‌نام کرده‌اند و این آمار در حال افزایش است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کمال دمابی با اشاره به ثبت‌نام کمیته خادمان شهدا اظهار داشت: علاقه‌مندان به ثبت‌نام در کمیته خادمان شهدای استان اصفهان از 11 لغایت 20 آذر می‌توانند با مراجعه به سایت http://khademin.koolebar.ir/ ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به رشد 2 برابری تعداد ثبت‌نام کنندگان نسبت به سال گذشته افزود: تا کنون حدود 900 نفر برادر و 700 نفر خواهر در سایت کوله‌بار ثبت‌نام کرده‌اند و این آمار تا روزهای آینده افزایش می‌یابد.

مسئول کمیته خادمان شهدای استان اصفهان گفت: علاقه‌مندان از سن 16 سالگی می‌توانند در سامانه کوله‌بار ثبت‌نام کرده و پس از ثبت‌نام برای انجام مصاحبه فراخوان می‌شوند که در آن مصاحبه شوندگان از نظر اخلاقی، فقهی و عقیدتی مورد سنجش قرار می‌گیرند همچنین ثبت‌نام کنندگان در فرم ثبت‌نام یک نفر روحانی و یا پاسدار را به عنوان معرف، ثبت می‌کنند. 

وی با بیان اینکه حدود یک هزار و 400 خادم خواهر و برادر از سراسر استان در کمیته خادمان شهدای استان اصفهان در حال فعالیت هستند، تصریح کرد: بیشتر خادمان به ترتیب از قشر دانش‌آموزان، دانشجویان، طلاب و اقشار مختلف هستند.

دمابی با بیان اینکه خادمان نمونه سال‌های گذشته در دوره‌های آموزشی مورد استفاده قرار می‌گیرند، تصریح کرد: داوطلبانی که پس از مصاحبه پذیرفته شوند در دوره آموزشی 2 روزه با مباحث اخلاقی، فقهی و اعتقادی و موضوعات تخصصی خادمی آشنا شده و آموزش می‌بینند.

وی گفت: خادمانی که در مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور فعالیت دارند پس از پایان حضورشان در مناطق عملیاتی در دوره‌های آموزشی تداوم، حضور می‌یابند.

مسئول کمیته خادمان شهدای استان اصفهان با اشاره به تأثیرگذاری فوق‌العاده راهیان نور بر اقشار مختلف عنوان کرد: خادمانی که در مناطق عملیاتی حضور می‌یابند همواره اذعان دارند که این مناطق تحول خاصی در روحیه جوانان ایجاد می‌کند و اثرگذاری به‌سزایی بر قشر جوان و نوجوان دارد، البته انتظار می‌رود که مسئولان به نوبه خود حمایت لازم از کمیته خادمان شهدای استان اصفهان و نیز اعزام اقشار مختلف به اردوهای راهیان نور را داشته باشند.

 

انتهای پیام/م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار