در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد:

بدهی یک ساله سازمان‌های بیمه‌گر به دانشگاه علوم پزشکی شیراز

کریمی منش گفت: سازمان‌های بیمه‌گر به بیمارستان مادر و کودک شیراز حدود یک سال بدهکار هستند.

بدهی یک ساله سازمان‌های بیمه‌گر به دانشگاه علوم پزشکی شیرازبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کریمی‌منش‌ مدیر داخلی دانشگاه مادر و کودک شیراز‌ اظهار کرد: خوشبختانه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز هیچ مشکلی بابت‌ سطح علمی پزشکان متخصص نداریم و گروه‌های پزشکی مختلف همگام‌ با کشورهای پیشرفته از بار علمی خوبی برخوردارند.

 وی بیان کرد: متأسفانه در بیمارستان مادر و کودک شیراز‌ از نظر تجهیزات و وسایل پزشکی نسبت به کشورهای پیشرفته و حتی حاشیه خلیج‌ فارس عقب‌تر هستیم و امکانات بیمارستان‌های کشورهای این حوزه به روزتر‌ و پیشرفته‌‌تر است.

سطح دانش پزشکان ایرانی عامل جذب گردشگر سلامت

کریمی‌منش با بیان اینکه ماهیانه‌ در حدود 10 بیمار به عنوان‌ گردشگر سلامت به این بیمارستان مراجعه می‌کنند، افزود: امکانات و تجهیزات پزشکی کشورهای حاشیه خلیج‌ فارس‌ نسبت به کشورمان به روزتر‌ است اما خوشبختانه سطح دانش پزشکان ما در حد ایده‌آل و همگام با کشورهای پیشرفته است و به همین دلیل بسیاری از بیماران برای درمان به ایران و به خصوص دانشگاه مادر و کودک شیراز مراجعه می‌کنند.

 وی با اشاره به بدهی سازمان‌های بیمه‌گر به دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: سازمان‌های بیمه‌گر به بیمارستان مادر و کودک شیراز حدود یک سال بدهکار هستند و این مسئله در آینده باعث بروز مشکلاتی در حوزه سلامت می‌شود.

 کریمی‌منش عنوان کرد: در حال حاضر پزشکان مطالبات 4 ماهه دارند و مسئولان‌ ذی‌ربط دانشگاه علوم پزشکی شیراز سعی می‌کنند که مسائل‌ و مشکلات مالی تأثیری در حوزه سلامت نگذارد‌.

 وی یادآور شد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز‌ در زمینه‌ تجهیزات تصویربرداری مثل سی‌.تی.اسکن‌ و ام.‌آر.‌آی نسبت به کشورهای حاشیه خلیج فارس‌ کمبودهایی دارد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار