ماشین آتش نشانی که قبل از رسیدن به محل حادثه واژگون شد

براثر وقوع آتش‌سوزی در انبار کاه یک واحد دامداری در حدفاصل شهر گیان و روستای حسین‌آباد شهرستان نهاوند ماشین آتش‌نشانی شهر گیان برای اطفا حریق به این محل اعزام شد که دچار حادثه شد.

ماشین آتش نشانی که قبل از رسیدن به محل حادثه خودش واژگون شدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان؛ براثر این حادثه ماشین آتش‌نشانی شهر گیان برای خاموش کردن آتش‌سوزی به این محل اعزام می‌شود، ولی به علت خرابی جاده در این مسیر دچار مشکل شده و واژگون می‌شود.

خودرو حادثه‌دیده آتش‌نشانی که در گل‌ولای جاده گیرکرده بود بعد از گذشت چند ساعت توسط نیرو‌های خدمات‌رسانی از این محل خارج می‌شود.

بعد از نرسیدن خودروی آتش‌نشانی، آتش‌سوزی با کمک مردم محلی و عوامل انتظامی پاسگاه انتظامی شهر گیان خوشبختانه مهار می‌شود و ماشین‌های آتش‌نشانی شهر برزول و نهاوند هم زمانی به محل می‌رسند که آتش خاموش شده است.

خوشبختانه در این حادثه کسی آسیب ندید و خسارت واردشده به گاوداری جزئی است و به گفته صاحب گاوداری آتش‌سوزی براثر اتصال سیم برق رخ‌داده است.

لازم به یاد آوریست چند روز پیش نیز نماینده مردم نهاوند انتقاد تندی از آتش نشانی شهر برزول کرد و گفت: در یک مورد تصادف منجر به آتش سوزی این دستگاه آتش نشانی به علت خراب بودن کرکره برقی آشیانه اش به موقع به محل حادثه نرسید و متاسفانه چند نفر در این تصادف منجر به آتش سوزی فوت کردند.

انتهای پیام/ز

ماشین آتش نشانی واژگونی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار