آغاز طرح زمستانه در جاده های استان مرکزی

طرح زمستانه در محور‌های مواصلاتی استان مرکزی آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، همزمان با سراسر کشور طرح زمستانه در محور‌های مواصلاتی استان مرکزی آغاز شد.

  این طرح با هماهنگی و همکاری راهداری، آتش نشانی، اورژانس، هلال احمر، سازمان امداد و نجات و سایر دستگاه‌های امدادی و خدماتی اجرا می شود.

علی زندی‌فر مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: در طرح راهداری زمستانی استان مرکزی    ۴۰۰ راهدار، ۳۲ راهدارخانه فعال و ۷ راهدارخانه سیار در محور‌های مواصلاتی استان مرکزی مستقر و به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

زندی‌فر افزود: محور اراک-راهجرد، اراک ملایر، توره-بروجرد، اراک-ازنا- هندودر، شازند-ازنا، فراهان-کمیجان-قهاوند، آشتیان-تفرش-قم، اراک-خمین، خمین-الیگودرز، دلیجان- سلفچگان و غرق آباد- نوبران- دخان ۱۱ محور برف گیر استان مرکزی هستند که راهداران با برفروبی اجازه نمی‌دهند این محور‌ها مسدود شود.

 وی  اضافه کرد:  در اجرای طرح زمستانه استان پلیس‌راه، اورژانس و امداد ونجات، هلال احمر، شرکت‌های امدادخودرو،  حضور دارند.

مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مرکزی ادامه داد:  در محورهای این استان  117 نقطه حادثه‌خیز وجود داشته که از سال 86 تا به امروز برای کاهش آن تلاش شده و امروز این آمار به 32 نقطه حادثه‌خیز کاهش پیدا کرده است.

انتهای پیام / ج

 طرح زمستانه در محورهای  استان مرکزی آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.