نتانیاهو: دستگاه اطلاعاتی اسرائیل از وقوع ده‌ها مورد حمله در اروپا جلوگیری کرده است!

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی مضحک مدعی شد دستگاه اطلاعاتی این رژیم از وقوع حملات تروریستی در مناطق مختلف به ویژه اروپا جلوگیری کرده است.

نتانیاهو: دستگاه اطلاعاتی اسرائیل از وقوع ده‌ها مورد حمله در اروپا جلوگیری کرده است!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الحدث، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در کنفرانس خبری مشترک با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بروکسل گفت همکاری میان این رژیم و اروپا بسیار مهم است. 

او مدعی شد: اسرائیل برای برقراری صلح دست خود را به سوی فلسطینیان دراز کرد؛ اما آن‌ها نپذیرفتند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه مدعی شد: دستگاه اطلاعاتی اسرائیل از وقوع ده‌ها مورد حمله از جمله در اروپا جلوگیری کرده است.

نتانیاهو در ادامه گزافه‌گویی‌های خود افزود: سازمان ملل و یونسکو حقایق را درباره قدس پنهان می‌کنند. قدس در طول تاریخ «پایتخت ملت یهود» بوده است.

او همچنین مدعی شد: به رسمیت شناختن قدس به عنوان« پایتخت» (فلسطین اشغالی) می‌تواند روند صلح را تقویت کند.

نتانیاهو در اظهاراتی گستاخانه اعلام کرد: زمان آن است که فلسطینیان یک «کشور یهودی» و قدس را به عنوان پایتخت آن به رسمیت بشناسند.

او افزود  انتظار دارد اکثر کشور‌های عضو اتحادیه اروپا قدس را به عنوان «پایتخت اسرائیل» به رسمیت بشناسند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه یاوه‌گویی‌های خود گفت: خاورمیانه با مشکل داعش و افراطی‌گری به ویژه از سوی ایران مواجه است.

فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، نیز در این نشست خبری اعلام کرد با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، درباره روند صلح خاورمیانه در ماه ژانویه گفتگو خواهد کرد.

او در ادامه، حمایت کامل خود را از پادشاه اردن در راستای روند صلح اعلام کرد.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد این اتحادیه همچنان به اجماع بین‌المللی درباره قدس احترام خواهد گذاشت و گفت: برای احیاء روند صلح در خاورمیانه تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/

نشست خبری نتانیاهو و موگرینی در بروکسل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۲۰ آذر ۱۳۹۶
نتانیاهوی جنایتکار و کودک کش درست می گوید ، علت موفقیت سازمان اطلاعاتی رژیم قلابی صهیونیستی در خنثی سازی تهدیدات علیه اتحادیه اروپا این است که عوامل تهدید ، ماموران اطلاعاتی همین رژیم جهنمی و تحمیلی و اشغالگر سرزمین قدس بوده اند .
آخرین اخبار