رئیس جمعیت هلال احمر مطرح کرد؛

احتمال وقوع ۳۲ حادثه طبیعی در کشور/ هلال احمر؛ متولی آموزش‌های همگانی امداد و نجات به مردم

پیوندی گفت: هلال احمر باید به عنوان متولی آموزش‌های همگانی امداد و نجات، آموزش‌های رایگان کمک‌های اولیه را به مردم ارائه کند.

احتمال وقوع ۳۲ حادثه طبیعی در کشور/ هلال احمر؛ متولی آموزش‌های همگانی امداد و نجات به مردمبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ على اصغر پیوندی، رئیس جمعیت هلال احمر در آئین اختتامیه نخستین جشنواره کشوری پیشگیری از سوانح و حوادث که امروز در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد، اظهار کرد: کشور با مخاطرات طبیعی مواجه است و احتمال وقوع ۳۲ حادثه طبیعی وجود دارد؛ درصد بالایی از خسارات و تلفات نتیجه بی‌توجهی به پیشگیری است. هر دستگاه و سازمانی در کاهش حوادث طبیعی و انسان ساخت مسئول است.

وی بیان کرد: جمعیت هلال احمر باید به عنوان متولی آموزش‌های همگانی امداد و نجات، آموزش‌های رایگان امداد و کمک‌های اولیه را با شیوه‌های حضوری و غیر حضوری به مردم ارائه کند.

امدادرسانی هلال احمر با ۱۰  فروند بالگرد به زلزله زدگان غرب کشور

پیوندی با بیان اینکه هلال احمر با ۲ میلیون عضو داوطلب در دنیا جمعیتی شاخص است، افزود: تامین امنیت مردم، اسکان  در حوادث، حمایت از خانواده‌ها، خدمات توانبخشی و‌ بهداشتی و دميدن روح داوطلبی از اقدامات هلال احمر است.

وی عنوان کرد: ۱۰ فروند بالگرد با بیش از ۳۰۰ پرواز، بیش از ۲۰۰ مصدوم زلزله زده کرمانشاه را در عرض یک هفته جابه‌جا کرد و به طور کلی هلال احمر ۲۰ هزار تن کالای غیر نقدی به ارزش ۷۰ میلیارد تومان و ۵۳ میلیارد تومان کمک نقدی برای زلزله‌زدگان غرب کشور جمع‌آوری کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار