نمایشگاه تخصصی آب و تأسیسات آبفا در اصفهان برگزار می‌شود

هشتمین نمایشگاه تخصصی آب و تأسیسات آب و فاضلاب، ۲۱ تا ۲۴ آذر ماه در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، در این دوره ۳۴ مشارکت کننده از استان های اصفهان، تهران، فارس، خوزستان، قزوین و آذربایجان شرقی، در زمینه تولید و عرضه انواع شیرآلات صنعتی، پمپ های صنعتی و اتصالات مرتبط و مخازن، لوله و اتصالات چدنی، سیستم های تصفیه آب و فاضلاب، انواع سیستم های آبیاری، پمپاژ، انتقال، آبرسانی، توزیع و جمع آوری و آب شیرین کن ها، حضور یافته اند. همچنین شرکت های مشاور و پیمانکار، ادارات دولتی مرتبط، شرکت های دانش بنیان و دانشکده های علمی در زمینه آب و صنعت آب و فاضلاب، جراید و رسانه ها حضور دارند. در این نمایشگاه، از دستگاه تصفیه پساب برای اولین بار در ایران رونمایی خواهد شد.
این نمایشگاه در یک سالن نمایشگاهی به وسعت ۲۵۰۰ مترمربع برگزار می شود و طی ساعات بازدید ۱۵ تا ۲۲ میزبان علاقمندان و متخصصان خواهد بود.

همچنین در این تاریخ، نمایشگاه ملزومات روشنایی، لوستر و تزیینات داخلی با حضور ۲۷ مشارکت کننده از استان های اصفهان، تهران و آذربایجان شرقی در محل نمایشگاه های استان برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه در یک سالن نمایشگاهی به وسعت ۱۸۰۰ مترمربع برگزار می شود.

در این نمایشگاه انواع لوستر و چراغ های روشنایی، ملزومات و اقلام مربوط به تزیینات داخلی و دکوراسیون منزل، آینه و شمعدان، وسایل دکوری و تزیینی ارایه خواهد شد.

ساعات بازدید از این نمایشگاه، ۱۵ تا ۲۲ روزهای مذکور است.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری نمایشگاه تخصصی آب و تأسیسات آبفا در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.