آمادگی 70 اکیپ شبانه روزی و پشتیبان در طرح زمستانی

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه، از فعالیت شبانه روزی ۱۵ اکیپ پلیس راه به صورت شبانه روزی و ۶۵ اکیپ پشتیبان طی طرح زمستانی در گردنه ها و محورهای برفگیر استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ سرهنگ محمد حیدری رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه  گفت: طرح انتظامی- ترافیکی همزمان با سراسر کشور از ۲۰ آذر آغاز شده و تا ۲۰ اسفند ادامه دارد.

وی افزود: طی این طرح ۱۵ اکیپ از همکاران ما به صورت شبانه روزی در گردنه های برفگیر استان از جمله مله ماس، بیدسرخ و قلاجه مستقر هستند.

این مسئول در خصوص اهداف این طرح گفت: ارتقا ایمنی تردد در محورها و به ویژه گردنه های استان، پیشگیری از انسداد معابر، کمک و امداد رسانی به در راه ماندگان در محورها (در اثر نزولات آسمانی) و رسیدگی فوری به تصادفات در گردنه های برفگیر استان از اهداف این طرح است.

سرهنگ حیدری  بیان کرد: ۱۵ اکیپ به صورت شبانه روزی و ۶۵ اکیپ نیز به صورت پشتیبان در زمان اجرای این طرح فعالیت خواهند داشت.

وی گفت: هماهنگی لازم با سایر دستگاه‌های خدمات رسان برای اجرای این طرح به عمل آمده است و امیدواریم در این ایام شاهد کاهش تلفات جاده ای در نتیجه اجرای آن باشیم.

انتهای پیام/ز

 

ارتقا ایمنی تردد در محورها و به ویژه گردنه های استان کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار