توزیع۷۲ هزار بروشور آموزشی در بین دانش‌آموزان زنجانی

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: برای مقابله با «پدیکلوزیس سر» در مدارس، ۷۲ هزار بروشور آموزشی در بین دانش‌آموزان زنجانی توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛تاراسی معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: سلامت جسمی و روحی دانش‌آموزان به صورت جدی توسط مراقبان سلامت در مدارس غربال می‌شود.
تاراسی با اشاره به اینکه اقدامات لازم برای بررسی وضعیت شیوع و پیشگیری از گسترش شپش سر از روز‌های نخست  سال تحصیلی در مدارس استان زنجان آغاز شده است، ادامه داد: در صورت وجود مورد مشکوک دانش‌آموز به همراه اولیای خود به مراکز بهداشتی معرفی می‌شوند تا مراحل تکمیلی درمان را طی کنند.
وی با اشاره به رویکرد آموزشی آموزش و پرورش استان زنجان در زمینه آگاه‌سازی پیشگیری از پدیکلوزیس سر بیان کرد: در همین راستا پوستر و بروشور برای توزیع در مدارس و در بین دانش‌آموزان تهیه شده است.
معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه یک هزار و ۶۰۰ عدد پوستر برای توزیع در مدارس استان تهیه شده است، عنوان کرد: ۷۲ هزار عدد بروشور نیز برای ارائه به دانش‌آموزان تهیه شده است.

انتهای پیام/ر

توزیع بروشور آموزشی در مدارس زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.