شاگردان ویسی پولدار شدند

اعضای تیم فوتبال استقلال خوزستان ۱۰ درصد از مطالبات خود را دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با واگذاری سهام شرکت گروه ملی، مالکیت باشگاه استقلال خوزستان نیز تغییر یافت و با تصمیم مالک جدید مقرر شد که به‌صورت هفتگی مبلغی حدود 100 میلیون تومان در اختیار مسئولان این باشگاه قرار بگیرد تا امور تیم‌های مختلف باشگاه را اداره کنند. مبلغی که نمی‌توانست به‌صورت همزمان پاسخگوی هزینه‌های جاری باشگاه، مبالغ قراردادهای فصل جاری، مطالبات باقی مانده از فصل گذشته، خریداری بازیکنان جدید در میان‌فصل و ... باشد.

عبدالله ویسی هم که از فشار مشکلات مالی تیم استقلال خوزستان وارد مرحله‌ای بحرانی شده بود، تصمیم به استعفا گرفت و استعفایی که شاید به مشابه شوکی به مسئولان محلی باشد و آن‌ها را برای کمک به حل بخشی از مشکلات ترغیب کند.

بر همین اساس، پس از آمدن مالک جدید تیم، بازیکنان شارژ مالی شدند و قرار است تا چند هفته دیگر نیز باقی مطالبات شان را دریافت کنند تا با روحیه بالاتری در نیم فصل دوم لیگ برتر حضور یابند.

استقلال خوزستان که قهرمان لیگ پانزدهم ایران است، این روزها به هیچ عنوان شرایط خوبی ندارد و پس از گذشت 15 هفته از رقابت های لیگ برتر با کسب 14 امتیاز در رده سیزدهم جدول رقابت های لیگ برتر قرار دارد.

انتهای پیام/

استقلالی ها پولدار شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار