پیروزی مقاومت در سوریه و عراق مدیون فرهنگ دفاع مقدس است

رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت با بیان اینکه پیروزی مقاومت در سوریه، عراق و اقصی نقاط جهان به برکت رزم مقدس پیشکسوتان ما در دوران دفاع مقدس است، گفت: فرهنگ دفاع مقدس ادبیات جدیدی را تولید کرد که آن ادبیات در زمان حاضر جواب داده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  صفرعلی براتلو در نشست هم‌اندیشی پیشکسوتان جهاد و مقاومت استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پیروزی مقاومت در سوریه، عراق و اقصی نقاط جهان به برکت رزم مقدس پیشکسوتان ما در دوران دفاع مقدس است، اظهار داشت: آسایش، آرامش و امنیت امروز ما مدیون شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت درگیری کنونی ایران با آمریکا را راهبردی دانست و ابراز کرد: شکست داعش به مفهوم شکست آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان است و تصمیماتی که در لبنان، یمن و در موضوع انتقال سفارت آمریکا به قدس گرفته شد، نشان می‌دهد که آمریکا و رژیم صهیونیستی تعادل خود را از دست داده‌اند.

وی با بیان اینکه سپاه و ارتش ید واحده هستند، گفت: تلاش می‌کنیم در حوزه پیشکسوتان دفاع مقدس کارهای زیربنایی بیشتری انجام داده و این وعده را می‌دهیم که آینده روشنی را پیش رو داریم.

رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت گفت: مهم‌ترین وظیفه ما بازماندگان شهدا این است که روحیه اوایل دفاع مقدس را در بین خود حاکم کنیم تا دفاع مقدس تبدیل به یک فرهنگ شود.

انتهای پیام/غ

شکست داعش به مفهوم شکست دشمنان اسلام است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.